فرمانده انتظامی کرمان: شوراهای استان در تأمین دوربین‌های نظارتی همکاری کنند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1685

فرمانده انتظامی کرمان: شوراهای استان در تأمین دوربین‌های نظارتی همکاری کنند
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کمبود دوربین‌های نظارتی در این استان گفت: شهرداران و شوراهای اسلامی شهرستان‌ها و مناطق کرمان برای رفع این نقیصه ورود و همکاری کنند.
سردار ناصر فرشید در همایش اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران استان کرمان تصریح کرد: رفع این کمبود می‌تواند ضریب امنیت را بالا ببرد و دوربین‌های نظارتی یاریگر و تضمین‌کننده امنیت در همه محلات و مناطق شهری و روستایی خواهد بود.
او بیان کرد: اگر شوراها و شهرداری‌ها در عملکرد خود رضایتمندی مردم را داشته باشند در ارتقا امنیت جامعه تأثیرگذار خواهد بود.
فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: این گردهمایی‌ها می‌تواند محلی برای کسب تجارب شوراها و شهرداران استان از یکدیگر باشد و شوراها می‌توانند در مسائل امنیتی و ایجاد زیرساخت‌های لازم همکاری و کمک کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان گفت: شورا خطاب قرآنی است که به ما دستور یک امر مهم را ثابت می‌کند که در ادامه امور نیاز به ساختار دارید که خیلی مهم است.
حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی افزود: شوراهای متعددی که در نظام اسلامی تشکیل شده در ساختار برنامه‌های کشور خیلی مهم هستند که بخش‌های زیادی از مدیریت کشور را به عهده دارند.
او تأکید کرد: در رویکرد شوراهای اسلامی خدمات دادن به مردم در صدر کارها قرار می‌گیرد و در یک کلمه مردم در این شهر در رفاه زندگی کنند و تصمیمات شوراها هم بر اساس همین رویکرد باشد تا مردم نشاط، آرامش و آسایش را حس کنند.
امام‌جمعه کرمان تصریح کرد: هرچه عملکردها بیشتر و بهتر باشد حضور مردم در مسائل اجتماعی و صحنه‌های سیاسی پررنگ‌تر خواهد بود و تحقق اهداف شوراها و شهرداران بهتر و ساده‌تر رفم می‌خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :