استاندار کرمان: ایران اسلامی خدمتگزاری صادق را از دست داد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1700

استاندار کرمان: ایران اسلامی خدمتگزاری صادق را از دست داد
استاندار کرمان با تأکید بر اینکه ایران اسلامی با شهادت آیت‌الله رئیسی در مسیر خدمت، خدمتگزاری صادق را از دست داد که کمتر می‌توان چنین فردی پیدا کرد گفت: خوشبختانه پایه‌های انقلاب اسلامی محکم است.
محمدمهدی فداکار در نشست هماهنگی آیین بزرگداشت یاد و خاطره خادم‌الرضا و خادم جمهور ایران، شهید “آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی” و همراهان شهید ایشان ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی، خدمتگزاری صادق بود افزود: رئیس‌جمهور مردمی ایران در حین خدمت و در سانحه هوایی به شهادت رسید و ما در این حادثه جان‌سوز، خدمتگزاری صادق را از دست دادیم.
او اظهار داشت: ان‌شاءالله خداوند به‌پاس زحمات صادقانه‌ای که شهیدان داشتند، آیت‌الله رئیسی و همراهانش را میهمانان رسول‌الله (ص) بفرماید.
استاندار کرمان همچنین به بیانات و فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه “ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید”، تصریح کرد: با شهادت آیت‌الله رئیسی کارها نباید متوقف شود، مسیر خدمتگزاری ایشان و گره‌گشایی از کار مردم همچنان ادامه دارد.
فداکار در خصوص آیین سوگواری و عزاداری شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی ایران اسلامی گفت: این مراسم و عزاداری‌ها کاملاً فعال و با نگاه وحدت‌افزایی و تقویت روحیه امید در مردم برگزار می‌شوند.
استاندار کرمان ابراز داشت: امیدواریم توفیق ادامه راه شهدا و کار برای مردم را داشته باشیم، کار مردم یک ذره هم نباید بر زمین بماند و تا زمانی که مسئولیت داریم باید با سرعت پیش برویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 1
  • امروز: 66
  • دیروز: 82
  • هفته: 773
  • ماه: 4,601
  • سال: 38,602