رئیس پلیس راهور کرمان: خودروسازان در ایجاد مرکز شماره‌گذاری بم همکاری ندارند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1711

رئیس پلیس راهور کرمان: خودروسازان در ایجاد مرکز شماره‌گذاری بم همکاری ندارند
سُها خدیش- رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: برای راه‌اندازی مرکز شماره‌گذاری خودرو در بم تلاش‌های زیادی انجام شد، اما برخی خودروسازان منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم همکاری ندارند و کارشکنی می‌کنند.
سرهنگ اسماعیل خوشوقت در مراسم معارفه رئیس پلیس راهور بم اظهارداشت: آمار فوتی درون‌شهری این شهرستان در سال گذشته ۷۵ نفر بود و در بازه زمانی ۲ماهه امسال این آمار کاهش‌یافته است که نشان‌دهنده اثرات تصمیمات زیرساختی شورای ترافیک است.
او با اشاره به اینکه تعامل ادارات با یکدیگر باعث ارتقای کاهش ایمنی ترافیک می‌شود افزود: حفظ جان مردم وظیفه و دغدغه همه مسئولان است که باید از ظرفیت شورای ترافیک و تعامل و هم‌افزایی موجود استفاده شود تا شاهد کاهش آمار تصادفات باشیم.
رئیس پلیس راهور استان کرمان عنوان کرد: با راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ بم اقداماتی خوب‌صورت گرفت، اما تعداد دوربین‌ها کم است و این مرکز در شأن بم نیست.
سرهنگ خوشوقت اضافه کرد: باید برنامه‌ریزی کنیم تا یک مرکز مجهز با استفاده از فناوری‌های به‌روز و هوشمند راه‌اندازی شود.
او خاطرنشان کرد: به‌واسطه حفاظت از جان مردم و جلوگیری از بروز تلفات جانی سنگین، نصب سرعت‌کاه در اولویت باشد تا زمانی که زیرساخت‌های نظارتی پویاتر و کامل‌تر شوند.
او از راه‌اندازی آموزشگاه ویژه جهت اخذ گواهینامه پایه یک طی ۶ ماه آینده در بم خبر داد و گفت: ایجاد مرکز پلاک‌گذاری در بم نیز پیگیری می‌شود؛ اما خودروسازان هنوز همکاری لازم را نداشته‌اند.
بم در رتبه اول اجرای مصوبات شورای ترافیک استان کرمان
معاون فرماندار و دبیر شورای ترافیک شهرستان بم هم با اشاره به برگزاری ۱۴ جلسه و ۱۷۵ مصوبه این شورا گفت: با همکاری شهرداری‌های بم، بروات و دهبکری بیش از ۱۳۶ مصوبه اجرایی شد و باتوجه‌به همین آمار، شهر بم رتبه اول اجرای مصوبات شورای ترافیک استان کرمان را کسب کرده است.
صادق دادالله پور با اشاره به کاهش تصادفات نسبت به سال قبل گفت: در فروردین ۶ فوتی درون‌شهری و چهار فوتی برون‌شهری و همچنین در اردیبهشت ۲ فوتی درون‌شهری و هشت فوتی برون‌شهری ثبت شد.
او با اشاره به‌ضرورت رفع نقاط حادثه‌خیز گفت: در همین راستا زیرسازی جاده دولت‌آباد و تحویل زمین برای میدان خواجه عسکر انجام شد و پیمانکاران به‌زودی کار را شروع می‌کنند.
در این آیین سرهنگ محمدجواد بهرامی به ریاست پلیس راهوار بم معرفی و از خدمات سرهنگ محمد ضیاءالدینی تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 6
  • امروز: 35
  • دیروز: 166
  • هفته: 1,269
  • ماه: 4,517
  • سال: 35,961