اختتامیه چهارمین جشنواره «رسانه و عدالت» ۱۷ اسفندماه برگزار می‌شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1659

اختتامیه چهارمین جشنواره «رسانه و عدالت» ۱۷ اسفندماه برگزار می‌شود
رئیس‌کل دادگستری استان کرمان ضمن تقدیر از حضور گسترده رسانه‌های استانی در چهارمین دوره جشنواره «رسانه و عدالت» و شرکت ۱۰۵ رسانه در این جشنواره، گفت: اختتامیه چهارمین دوره این جشنواره، روز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه با حضور معاون قوه قضائیه، رئیس مرکز رسانه قوه قضاییه، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه، استاندار و جمعی از مقامات کشوری و استانی برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار کرد: چهارمین جشنواره رسانه و عدالت استان، در سالن فرهنگ و هنر کرمان و با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان خواهد داد.
او با بیان اینکه ۱۵ هزار و ۸۰۷ اثر در دو بخش کمی و کیفی به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت ارسال شده، بیان کرد: در چهارمین دوره جشنواره رسانه و عدالت با رشد ۵۰ درصدی نسبت به دوره قبل، ۱۰۵ رسانه در این دوره به رقابت با یکدیگر پرداختند.
حمیدی گفت: در ادوار مختلف از برگزاری جشنواره رسانه و عدالت، تجربیات بسیار خوبی برای گسترش تعاملات موجود بین دستگاه قضایی و رسانه‌ها حاصل شده و تلاش می‌شود با بهره‌گیری از این تجربیات در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر بهبود تصویر رسانه‌ای قوه قضاییه استفاده نماییم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان نیز گزارشی از آخرین وضعیت رسانه‌ها در استان کرمان ارائه نمود و گفت: تعامل و همکاری دستگاه قضایی با اصحاب رسانه در استان کرمان قابل‌تقدیر است.
محسن روحی بر ضرورت ارتقای دوره‌های آموزشی ویژه اصحاب رسانه تأکید کردو افزود: فرشاد مهدی‌پور، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز برای شرکت در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت در استان کرمان دعوت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :