گزارشی از شور و حال مردم کرمان برای انتخاب چهاردهمین رئیس جمهور. رئیس جمهور جدید خواسته‌های مردم را فراموش نکند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1724

گزارشی از شور و حال مردم کرمان برای انتخاب چهاردهمین رئیس جمهور. رئیس جمهور جدید خواسته‌های مردم را فراموش نکند
گزارش | مهر
در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مردم زیادی اعم از زن و مرد و پیر و جوان صف کشیدند تا طبق گفته سرباز اسلام، شهید سلیمانی، با رأی خود از حرم جمهوری اسلامی ایران حفاظت کنند. برخی همشهریان کرمانی از صبح خیلی زود در گلزار شهدای کرمان حضور یافته و بعد از قرائت دعای پرفیض ندبه، فوراً خود را به محل صندوق اخذ رأی رسانده اند تا در ثبت این رویداد مهم ملی، جز اولین‌ها باشند.
نیتم این است همیشه در سرنوشت کشورم دخیل باشم
این دختر جوان کرمانی به خبرنگار مهر گفت: از وقتی که به سن تکلیف رسیده ام اراده کرده ام خداوند به من قدرتی عطا کند تا بتوانم هرساله تمام روزه‌هایم را بگیرم و خوشبختانه تاکنون موفق بوده ام، در مورد انتخابات هم همین نیت را دارم.
وی افزود: از زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی که واجد شرایط رأی دهی شده ام، نیت کردم در همه انتخابات سرزمینم شرکت کرده و در سرنوشت و پیشرفت میهنم دخیل باشم. در کنار این دختر جوان مادربزرگ ۷۳ ساله اش حضور دارد، مریم خانم فرهنگی بازنشسته و روی صندلی نشسته است تا نوبتش شود.
گرانی و تورم بهانه‌ای برای عدم حضور نیست
ابراهیم ۶۶ ساله خود را از دوستداران شهدای کرمان معرفی و اظهار کرد: هرچند که مردم ایران درگیر مسائل اقتصادی و گرانی و تورم هستند اما این بهانه‌ای برای عدم حضور نمی‌شود. وی تاکید کرد: اتفاقاً باید در انتخابات شرکت و فردی را انتخاب کنیم تا بتواند گره‌ی از مشکلات مردم باز کند، وگرنه با شرکت نکردن در انتخابات سهمی در تغییر وضع موجود نخواهیم داشت.
یکی دیگر از شهروندان کرمانی که در حال بازگشت از گلزار شهدای کرمان و مسجد صاحب الزمان (عج) است، از هم استانی‌ها تقاضا دارد برای آبادانی ایران در صحنه انتخابات حاضر شوند. این خانم ۴۲ ساله گفت: من در سال‌های گذشته ساکن شهر بم بوده ام و به دلیل شغل همسرم چند سالی را در کرمان ساکن شده ام و طبق روال گذشته هیچ مراسم ملی را نه در بم و نه در کرمان از دست نداده ام. وی تاکید کرد: قطعاً سلیقه من با برخی اعضای خانواده و یا همسایه و دوستانم متفاوت است اما به سهم خودم در این دوره از انتخابات نیز شرکت کرده ام تا به عنوان یک ایرانی مسئولیت پذیر، وظیفه ام را انجام دهم.
رئیس جمهور جدید خواسته‌های مردم را فراموش نکند
این مادر جوان گفت: امیدوارم کسی که امروز انتخاب شده و بزودی بر سکوی ریاست دولت می‌نشیند یادش باشد که مردم نیز از او انتظاراتی دارند و اولین خواسته آنها حل مشکلات اقتصادی است. شور و شعف کرمانی‌ها در گلزار شهدای کرمان همچنان گرم و خودجوش ادامه دارد و این حضور در حال تکرار است، همشهریانی که دلیرمردان شهید خود را فراموش نکرده و ضمن استشمام بوی کندر و عطر گلاب در این محیط معنوی، در حال ورق زدن برگ زرین دیگری در تاریخ پر حماسه ایران اسلامی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 4
  • امروز: 3
  • دیروز: 182
  • هفته: 1,173
  • ماه: 4,343
  • سال: 35,550