دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در کرمان برگزار شد. مشارکت مردم کرمان با دور قبل انتخابات قابل مقایسه نیست

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1729

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در کرمان برگزار شد. مشارکت مردم کرمان با دور قبل انتخابات قابل مقایسه نیست
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: با رصدی که از طریق سامانه جامع انجام شده حضور باشکوه مردم کرمان در این دوره از انتخابات با دور قبل قابل مقایسه نیست.
رحمان جلالی صبح امروز در ستاد انتخابات استان کرمان با تقدیر از مردم شریف و نجیب دیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: مردم استان کرمان از ساعات اولیه آغاز فرآیند اخذ رأی با حضور حماسی و پرشور خود در پای صندوق‌ها برای بار دیگر دشمنان را مایوس و ناامید کردند.
او با بیان اینکه اتاق وضعیت ستاد انتخابات استان کرمان از ساعت 6 صبح امروز با حضور اعضای شورای تامین و اعضای ستاد انتخابات کار خود را آغاز کرده است، گفت: واجدان شرایط به این موضوع توجه داشته باشند که تنها با دو مدرک شناسایی، شناسنامه و کارت ملی هوشمند می‌توانند رای دهند.
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به اینکه 2 هزار و 427 شعبه اخذ رأی استان کرمان از ساعتی قبل از آغاز رسمی فرآیند رای‌گیری آماده بودند، گفت: راس ساعت همه شعب ما کار خود را آغاز کردند و تا این لحظه هیچ حاشیه امنیتی و اجرایی در استان کرمان نداشتیم.
او بیان کرد: در این دوره از انتخابات یک صندوق کمتر از دوره گذشته داریم، که دلیل این موضوع ادغام صندوق در سایر صندوق‌ها و استفاده از صندوق سیار برای پوشش این منطقه به دلیل تعداد کم واجدین شرایط رای دادن است.
جلالی با بیان اینکه با توجه به رصدی از طریق سامانه جامع انجام شده حضور باشکوه مردم کرمان در این دوره از انتخابات با دور قبل قابل مقایسه نیست، افزود: این حضور باشکوه نوید بخش یک انتخابات پرشور با حضور مردم در کرمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 79
  • دیروز: 82
  • هفته: 786
  • ماه: 4,614
  • سال: 38,615