مدیرعامل سازمان مدیریت شبکۀ حمل‌ونقل کرمان مطرح کرد؛ قطع برق در ساعات پرترافیک در تردد شهروندان مشکل ایجاد کرد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1767

مدیرعامل سازمان مدیریت شبکۀ حمل‌ونقل کرمان مطرح کرد؛ قطع برق در ساعات پرترافیک در تردد شهروندان مشکل ایجاد کرد
مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان، با اشاره به قطعی‌های مکرر برق در روزهای اخیر گفت: «متاسفانه قطعی گستردۀ برق در شهر کرمان آن هم در ساعات پرترافیک که از مدار خارج‌شدن چراغ‌های راهنمایی تقاطع‌ها را در پی دارد و بی‌نظمی‌هایی را در عبور و مرور سبب می‌شود، شهروندان کرمانی را دچار مشکلاتی کرده است».
وحید خلیفه افزود: در این شرایط روند نصب سیستم‌های ذخیرۀ انرژی (یوپی‌اس) را در چراغ‌های راهنمایی سطح شهر که از اردیبهشت‌ماه سال‌گذشته آغاز شده بود، سرعت بخشیده‌ایم.
او ادامه داد: پیگیر نصب این تجهیزات در چراغ‌های راهنمایی همه تقاطع‌های شهر هستیم.
به گزارش فردای‌کرمان به نقل از کرنا، او بیان‌کرد: از سال گذشته تاکنون، ۲۲ چراغ راهنمایی از تقاطع‌های سطح شهر کرمان به یوپی‌اس مجهزشده و در زمان خاموشی عملکرد خود را حفظ کرده و مانع بی‌نظمی ترافیکی شده‌اند.
او با اشاره به تجهیز تقاطع «آزادگان» به سیستم ذخیره انرژی طی روزهای اخیر بیان‌کرد:اکنون ۲۳ چراغ راهنمایی در کرمان در زمان قطعی برق، فعال هستند.
خلیفه گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، ۵۰ چراغ راهنمایی دیگر نیز، در روزهای آینده به دستگاه یوپی‌اس مجهز می‌شوند و پس از آن، عمدۀ مشکل در این زمینه در شهر کرمان مرتفع خواهد شد.
او افزود: در نظر است به‌منظور جلوگیری از قطع جریان برق چراغ‌های راهنمایی در طول روز، بخشی از تقاطع‌های سطح شهر به چراغ‌های راهنمایی خورشیدی (سولار) مجهز شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان با بیان اینکه بیشتر تجهیزات ذخیرۀ انرژی وارداتی است، گفت:برخی از این تجهیزات خریداری‌شده توسط سازمان، دچار مشکلات ناشی از تخصیص ارز بوده که خوشبختانه، این موضوع مرتفع شده است.
به گفتۀ او، نصب تجهیزات مذکور بر روی چراغ‌های راهنمایی تاکنون ۱۰ میلیارد ریال هزینه دربرداشته و تکمیل پروژۀ تجهیز چراغ‌های راهنمایی قریب ۲۰ میلیارد ریال دیگر هزینه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 26
  • دیروز: 110
  • هفته: 789
  • ماه: 6,815
  • سال: 49,298