مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان مطرح کرد:خرید توافقی ۹۰۰ تن لیمو‌ترش منوجان و تولید کنسانتره لیمو برای اولین بار

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1544

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان مطرح کرد:خرید توافقی ۹۰۰ تن لیمو‌ترش منوجان و تولید کنسانتره لیمو برای اولین بار
مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان عنوان کرد: خرید توافقی لیموترش در منوجان از مرز ۹۰۰ تن گذشت.
محمد بلندنظر افزود: با پیگیری‌های این مدیریت و سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران طرح کنسانتره لیموترش برای اولین‌بار در حال اجراشدن است.
به گزارش روابط‌عمومی تعاون روستایی جنوب کرمان، احمد احمدپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان و هیئت همراه در حاشیه بازدید از کارخانه سنوس اظهار کرد: از شروع طرح خرید توافقی لیموترش تاکنون میزان ۹۱۴ تن لیموترش از کشاورزان منوجانی خرید توافقی شده است و با توجه دغدغه‌ی فرآوری این محصول با پیگیری‌های این مدیریت و حمایت سازمان مرکزی تعاون روستایی تولید کنسانتره لیمو درحال انجام است.
او افزود: کنسانتره لیموترش در صنایع غذایی تولید شربت، آب‌لیمو و… کاربرد دارد و یک محصول وارداتی است و با تولید کنسانتره لیموترش انتظار می‌رود با پیشرفت روزافزون دانش و فناوری در حوزه علوم فرآوری محصولات کشاورزی بتوانیم فراورده محصول لیموترش با کیفیتی را به بازار ارسال نماییم.
خرید توافقی لیمو‌ترش از باغداران با ارائۀ گواهی تولید از سوی جهاد کشاورزی انجام می‌گیرد و محصول خریداری شده در سه نوع درجه یک، دو و درجه سه به ترتیب با قیمت ۱۰ هزار تومان، ۸۰۰۰ تومان و ۷۰۰۰ تومان با توجه به اندازه و کیفیت لیموترش زیر نظر کمیسیون خریداری می‌شود.
در این بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان از زحمات و تلاش‌های مدیر و کارکنان مدیریت و شبکه تعاون روستایی در جهت اجرای طرح خرید توافقی لیموترش و پیگیری کنسانتره لیموترش که اولین‌بار در منطقه انجام می‌شود تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 115
  • امروز: 136
  • دیروز: 157
  • هفته: 1,537
  • ماه: 7,947
  • سال: 25,980