سرعت اینترنت جیرفت قابل قبول نیست

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1055

سرعت اینترنت جیرفت قابل قبول نیست

به منظور تسریع روند خدمات رسانی در مواقع مورد نیاز، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز به اورژانس هوایی مجهز شد.

 حجت الاسلام میثم تارم در مراسم بهره‌برداری از بالگرد اورژانس هوایی و سالن چند منظوره فرهنگی و ورزشی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: برای اینکه کاری با ارزش، ماندگار و پر منفعت برای جامعه انجام شود باید علاوه بر صداقت و امانت از دو مولفه دقت و سرعت نیز بهره گرفت.

او با تاکید بر توجه جدی به تولید داخلی افزود: تولید داخلی بر‌اساس رقابت است و رقابت‌پذیری با دقت و سرعت امکان پذیر خواهد بود زیرا  این دو مولفه مورد توجه معارف اسلامی است و از شروط دست‌یابی به مراتب بالای رستگاری به شمار می‌رود.

امام جمعه جیرفت انجام اقدامات و خدمات بزرگ را مستلزم رعایت مولفه های تاثیر گذار دانست و اظهار کرد: کارها باید با دقت و محکم کاری توأم با سرعت در کار باشد که در غیر این صورت دستایی به نتایج و اهداف بلند غیر ممکن است.

تارم با انتقاد از سرعت اینترنت در جیرفت گفت: سرعت اینترنت قابل قبول نیست و جوانان و دیگر امور نیازمند زیرساخت های مورد نیاز هستند زیرا در حال حاضر مردم از اینترنت سریع و فیبر نوری علی رغم هزینه کرد دولت در این زمینه محروم هستند و هزینه دستیابی به این خدمات برای مردم بسیار بالا است .

تارم با تذکر جدی به مسئولان امر افزود: در حالی که نسل پنجم اینترنت در حال تجربه شدن است، بسیاری مناطق جیرفت از نسل سوم اینترنت همراه نیز محروم هستند و باید در این حوزه شاهد تحول و بهبود خدمات باشیم.

او با ابراز خرسندی از  سرعت عمل در بحث راه اندازی اورژانس هوایی گفت: اورژانس هوایی در راستای ارائه خدمات پزشکی نیز بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

اورژانس هوایی از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در کشور آغاز کرده اما در چند سال اخیر با توسعه چشمگیری روبرو بوده است و در حال حاضر بیش از بر ۴۵ اورژانس هوایی در کشور وجود دارد که در فاز اول باید به ۸۱ پایگاه برسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 2
  • امروز: 63
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,973
  • ماه: 7,611
  • سال: 25,175