اعضای شورای شهر اگر شهردار جیرفت را قانونی انتخاب کرده اند مطیع قانون باشند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1072

حجت الاسلام تارم امام جمعه جیرفت: 

اعضای شورای شهر اگر شهردار جیرفت را قانونی انتخاب کرده اند مطیع قانون باشند

در آستانه هفته دفاع مقدس امام جمعه جیرفت در جمع اهالی رسانه و مطبوعات از هشت سال دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای ارزشمند جهت مطالعه دانشجویان نظامی یاد کرد و گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری باید مراقب بود تا دشمنان در واقعیت‌های دفاع مقدس تخریب ایجاد نکنند و این مهم با پیشگامی و پیش قدمی اصحاب رسانه محقق می‌گردد که حقایق را آن طور که هست در اختیار مردم قرار دهند. 

حجت الاسلام میثم تارم در ادامه سخنان خود،علاوه بر بُعد نظامی دفاع مقدس ،تاثیر معنویت و دینداری در پیروزی‌های این دوران به همراه نقش جوانان در مدیریت و فرماندهی جنگ را بسیار موثر دانست.

 امام جمعه جیرفت به سخنان مقام رهبری در خصوص نقش بی بدیل امام در مدیریت جنگ اشاره‌کرد و گفت:بعد از پیامبر‌اسلام (ص)،امام (ره) به عنوان یک مرجع  دینی و مذهبی توانست با مدیریت خاص خود و بینش الهی جنگ هشت ساله را مدیریت کند. 

حجت الاسلام تارم در رابطه با حواشی شورای شهر و انتخاب شهردار جیرفت اظهارداشت:قهر و شرکت نکردن در جلسه معقول نیست،شورای اسلامی منتخبین مردم هستند و اگر شهردار که فرد مجربی است بر‌اساس قانون انتخاب شده،همگی باید مطیع باشند و راهش قهر و حضور نیافتن در جلسات نیست. 

او به تماس سخنگوی شورای شهر قبل از انتخاب شهردار اشاره‌کرد و‌گفت:همانطور که قبلا هم گفته ام ،نظر خاصی روی فردی از منتخبان مردم ندارم و هر کس را که شورا انتخاب کرده است،انتظار دارم که مرد عمل و میدان  باشد و بتواند کار کند.  

دکتر تارم در این نشست از انجام شدن مقدمات تشکیل شورای فرهنگی خبر داد و گفت: اولین جلسه شورای فرهنگی در هفته دفاع مقدس تشکیل می‌شود 

او خطاب به مسئولان شهرستان جیرفت بیان‌کرد:همانطور که مقام معظم رهبری در خاطرات خود جیرفت  را در بهار به باغ سرسبزی تشبیه کرده‌اند،باید در مجموعه شهری برای احیای این نام تلاش کنند و در این راستا هلیل به عنوان هویت این منطقه باید برجسته‌تر شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 1
  • امروز: 42
  • دیروز: 92
  • هفته: 1,277
  • ماه: 4,787
  • سال: 17,526