طرح توسعه متوازن کرمان در مرحله عملیاتی قرار دارد

منتشر شده در صفحه | شماره

 طرح توسعه متوازن کرمان در مرحله عملیاتی قرار دارد

استاندار کرمان با بیان اینکه محرومیت در برخی شهرستان‌های این استان از جمله بافت، ارزوئیه و‌ رابر به‌ عنوان شهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وجود دارد گفت:اجرای برنامه توسعه متوازن در کرمان شعار نیست و در مرحله عملیاتی قرار گرفته است.

علی زینی‌وند در دیدار وزیر ورزش و جوانان با سمن‌های جوان کرمان افزود: نامتوازنی استان کرمان واقعیت دارد، لذا توسعه متوازن باید عقیده مدیران باشد.

او اظهار‌داشت: ۷۲۲ تشکل مردم نهاد در استان کرمان وجود دارد که ۲۲ درصد از این میزان در حوزه ورزش و جوانان فعال هستند.استاندار کرمان خاطرنشان کرد: اگر جوانان به میدان بیایند کشور را می توانیم به‌خوبی اداره کنیم.

توسعه باید متوازن باشد

نماینده مردم بافت،رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: نام‌گذاری شعار سال به معنای واقعی فرمان مقام معظم رهبری است لذا توسعه باید متوازن باشد و برای استفاده متوازن از امکانات هیچ کس معترض نمی‌شود.

صمدالله محمدی با اشاره به اینکه سه هزار گروه جهادی به عنوان بزرگترین ثروت در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد افزود:ارزشمندترین ثروت نیروی انسانی است و این گروه ها صادقانه پای کار می ایستند لذا باید از آن استفاده کنیم.

او خطاب به وزیر ورزش و جوانان بیان داشت:برنامه خودتان را در پاسخ به دغدغه گروه‌های جهادی مشخص کنید، جوانان ما دغدغه‌ رفع معضلات اجتماعی از جمله طلاق و خودکشی را دارند و از این وزارت انتظار داریم که برنامه خود را اعلام کند.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان به حوزه ورزش گفت: این توجه در حوزه جوانان بیشتر حالت شعاری است.

او ادامه داد: در صورتی که اصلاح ساختار و تشکیلات را در حیطه فعالیت وزارت ورزش و جوانان داشته باشیم ‌مشکلات رفع می شود و در این خصوص گروه های جهادی در تشکیلات و ساختار دیده شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :