واگذاری شرکت زغالسنگ به بخش خصوصی کذب است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1112

واگذاری شرکت زغالسنگ به بخش خصوصی کذب است 

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صد‌در‌صد مالکیت شرکت زغالسنگ مربوط به شرکت فولاد کشور است گفت:تمام تعهدات این شرکت بر‌اساس تعهدات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید در خصوص کارگران و پرسنل این واحد عملیاتی شود. 

محمدرضا پورابراهیمی در نشست شورای معادن استان کرمان افزود:مشکلات صنعت زغال ملی و قابل پیگیری است و مطالبه جدی ما اجرایی‌شدن این مهم است.

او تصریح کرد:مسائلی که اخیرا در ارتباط با واگذاری شرکت زغال سنگ مطرح شده از اساس واقعیت ندارد و این طرح موضوع غیر از دادن اطلاعات غلط به جامعه و شهرستان‌های مرتبط با حوزه زغالسنگ هیچ عایدی ندارد.

او ادامه‌داد:اساسا هیچ موضوعی غیر از این نبوده و ساختارهای اداری در داخل مجموعه‌ها با همین مالکیت از نظر ما قابل قبول است به جز این هیچ موضوعیتی ندارد و ما مدافع آن هستیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ارائه اطلاعات غلط مبنی بر حمایت و موافقت اینجانب در راستای واگذاری شرکت زغال‌سنگ از اساس کذب است و بیشتر رفتار سیاسی است برای انتقام جویی و موضوعات سیاسی دیگر است. 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:استفاده از ظرفیت کارگری برای سیاسی کاری به هیچ عنوان قابل قبول نیست و بنده در این خصوص به ریز با کارگران صحبت خواهم کرد. 

او گفت:چرا به دروغ به کارگران اعلام می‌کنید افرادی به دنبال واگذاری شرکت زغالسنگ به بخش خصوصی هستند.

او ادامه داد:این موضوع از اساس کذب است و موضوعیتی ندارد زیرا تصمیمات در صندوق فولاد گرفته می‌شود.

او گفت: این را بارها گفته‌ایم،مالکیت شرکت زغال‌سنگ کرمان صد‌درصد مربوط به شرکت فولاد است و صندوق فولاد زیر نظر وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی است لذا طرح موضوع جعلی برای تسویه حساب سیاسی حتما با برخورد ما روبرو خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 2
  • امروز: 119
  • دیروز: 240
  • هفته: 2,029
  • ماه: 7,667
  • سال: 25,231