استخدام معلمان جنوب کرمان در اولویت قرار بگیرد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1158

استخدام معلمان جنوب کرمان در اولویت قرار بگیرد

نماینده کهنوج،منوجان و رودبارجنوب و قلعه گنج و فاریاب در مجلس،خواستار توجه ویژه وزیرآموزش وپرورش نسبت به استخدام تمام معلمان تحت عنوان های مختلف در پنج شهرستان جنوبی استان کرمان شد.

منصور شکرالهی در تشریح جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان در منوجان گفت: مدارس پنج شهرستان جنوبی کرمان بصورت میدانی مورد بازدید قرار گرفت بنابراین  با توجه  به شرایط موجود استدعا داریم، کمک ویژه ای جهت تعمیر،تجهیز و ساخت مدارس ایمن در این مناطق انجام گیرد.

نماینده مردم کهنوج و منوجان و رودبارجنوب و قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: ساخت یک مجتمع آموزشی مجهز در هرپنج شهرستان جنوب در دستور کار قرار بگیرد.

او تاکید کرد: با توجه به اینکه بخش های چاه دادخدا و زهکلوت از بخش های پرجمعیت پنج شهرستان جنوبی هستند،استقرارنمایندگی آموزش وپرورش دراین بخش‌ها  موجبات بالا رفتن کیفیت آموزشی خواهد شد.

 شکرالهی افزود: با توجه به اینکه در پنج شهرستان جنوبی تعداد کثیری  از معلمین  فعالیت می کنند که دارای امنیت شغلی نیستند و وضعیت استخدامی آنها نامشخص است بنابراین الزامی است که توجه  ویژه  نسبت به استخدام تمام معلمین پنج شهرستان جنوبی در  دستور کار قرار گیرد.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی جهت کیفیت آموزشی در مدارس و برگزاری کلاسهای کنکور و مشاوره خواستار اعتبار ویژه و اختصاصی شد.

او یادآور شد:مقاوم سازی و بهسازی مدارس عشایری جهت ارائه آموزش بهتر و ایمن تر در اولویت  قرار گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :