الحاق 70 هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در منوجان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1227

الحاق 70 هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در منوجان

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان درحاشیه بازدید از پروژه های راه و شهرسازی از الحاق 70 هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در شهر منوجان خبر داد.

محمد ساردویی  در حاشیه بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی منوجان گفت: ۷۰ هکتار زمین به شهر منوجان الحاق شده  که می توان از آن به عنوان ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن استفاده کرد. 

او در بازدید از 20 کیلومتر پروژه بزرگراه کهنوج – رودان اظهار داشت: 8 کیلومتر از این بزرگراه در حال خاک برداری و ابنیه فنی است. همچنین 12 کیلومتر آن نیز در حال انجام پل سازی وابنیه فنی است.

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در خصوص پل ورودی منوجان گفت : این پل به طول 70 متر تا کنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به دلیل کمبود اعتبار کار اجرایی آن تعطیل بود، اما دوباره عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

ساردویی در ادامه بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی از ساختمان ثبت احوال و استخر شنای منوجان بازدید به عمل آورد و در تشریح این دو پروژه بیان کرد: ثبت احوال این شهرستان با مساحت 415 مترمربع با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال انجام است و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری ساختمان اصلی آن به پایان می‌رسدو

به گفته او تاکنون 13 هزار میلیون ریال در این خصوص هزینه شده و برای تکمیل آن 40 میلیارد ریال نیاز است. 

او ادامه داد:استخر شنای شهرستان منوجان با زیربنای 1000 متر مربع  و پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال انجام است که این پروژه هم در صورت تامین اعتبار تا پایان سال تکمیل خواهد شد و تاکنون 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 1
  • امروز: 114
  • دیروز: 240
  • هفته: 2,024
  • ماه: 7,662
  • سال: 25,226