معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد استان کرمان: تعیین نرخ دقیق و واقعی شهریه مدارس باید در دستور کار باشد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1235

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد استان کرمان: تعیین نرخ دقیق و  واقعی شهریه مدارس باید در دستور کار باشد

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد استان کرمان گفت: در حوزه مدارس، برنامه‌ریزی شروع سال تحصیلی جدید قبل از پایان سال تحصیلی آغاز می‌شود و یکی از مواردی که باید در دستور کار باشد، تعیین نرخ دقیق و واقعی شهریه مدارس است. 

به گزارش آنا مجید خزاعی در جلسه مشترک شورای معاونان آموزش‌های عمومی و مهارتی و مدیران مدارس سمای استان کرمان با قدردانی از میزبا نی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و تبریک کسب رتبه برتر حوزه معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی استان کرمان گفت: هرچه به پایان سال تحصیلی نزدیک می‌شویم برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر مدیران مدارس باید مدنظر قرار گیرد. او بیان کرد: مدارس سما علاوه ‌بر کمک به حوزه آموزش و فرهنگ در حوزه اشتغال نیز یاریگر دولت هستند. خزاعی ادامه داد: ارتباط با آموزش‌وپرورش باید مستمر باشد تا نرخ دقیق و واقعی شهریه برای مدارس تبیین شود و بتوان همگام با افزایش حقوق و دستمزد، نرخ شهریه تعیین شود و مدارس با بحران مواجه نشوند. او گفت: مدارس سما علاوه ‌بر کمک به حوزه آموزش و فرهنگ در حوزه اشتغال نیز یاریگر دولت هستند.

انقلاب فرهنگی نخستین اقدام امام بعد از انقلاب بود

عسگری مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: آموزش‌وپرورش بیشترین نقش و تأثیر را در حوزه فرهنگی به عهده دارد اگر بتوانیم پایه فرهنگ را در مدارس نهادینه کنیم، قطعاً نتیجه را در دانشگاه‌ها می‌بینیم، باید به پرورش دانش‌آموزان و فرهنگ آنان بیش‌ازپیش آموزش بها داد زیرا در آموزش آنان تاثیر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :