نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس: احداث پل سوم هلیل‌رود نیازمند تامین‌اعتبار است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1254

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس: احداث پل سوم هلیل‌رود نیازمند تامین‌اعتبار است

 نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در آیین تکریم و معارفه فرماندار جیرفت به ترافیک محور جیرفت – بلوک اشاره کرد و گفت: احداث پل سوم هلیل‌رود به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امیدوارم عملیات اجرایی این طرح آغاز شود.

ذبیح الله اعظمی افزود: امیدوارم مراحل اجرایی پروژه احداث پل سوم هلیل‌رود به سرعت آغاز و این طرح تا سال ۱۴۰۲ افتتاح شود.

او ادامه داد: در هر کیلومتر از بخش اسماعیلی واقع در مسیر یاد شده یک روستا قرار دارد،لذا این پل از ترافیک زیادی برخوردار است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی و فعال سازی شورای راهبردی جنوب کرمان از دیگر خواسته های ما است.

او در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: فرماندار جیرفت به عنوان نماینده عالی دولت در این شهرستان به اسناد بالادستی، سند آمایش سرزمینی توجه کند و اشراف کامل به سند توسعه داشته باشد.

اعظمی افزود: اگر برنامه نداشته باشیم فقط دور باطل می زنیم و سند هفتم توسعه و پیش نویس سند ۵۰ ساله جمهوری اسلامی در دست تدوین است.

او یادآور شد: مردم انتظار دارند فرماندار در بین اقشار جامعه حضور یابد و بر امور اجرایی نظارت داشته باشد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از فرماندار جدید انتظار داریم گزارش سالانه ارائه و آن را در اختیار همه قرار دهد ضمن اینکه انتظار می رود گزارش کار ادارات حوزه کاری به نمایندگان ارائه شود.

او با تاکید بر اینکه محل سکونت فرماندار باید در شهرستان خدمت وی باشد گفت: خواستار توجه به شایسته سالاری بدون نگاه قومی ‌و قبیله ای هستیم، همچنین از فرمانداران انتظار داریم از مشاوران صادق و امین استفاده کند.

اعظمی ابراز داشت: دی ماه سال گذشته سیلاب کل کشور را تحت تاثیر قرار داد اما ما در جیرفت و عنبرآباد مشکلی نداشتیم چون اقدامات پیشگیرانه انجام شد در حالی که دیگر شهرستان ها مشکلاتی داشتند و وزیر کشور و رییس جمهور در سفر به شهرستان های جنوبی، فرماندار جیرفت را برای همکاری با خود همراه می کند.

او با اشاره به حوادث و تجمعات به واسطه افزایش قیمت بنزین در سال ۹۸ گفت: برخی شهرستان ها با فرمانداری ویژه کشته دادند اما د‌ر‌ جیرفت هیچ کسی آسیب ندید که نشان دهنده تصمیم گیری صحیح فرماندار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 12
  • امروز: 110
  • دیروز: 240
  • هفته: 2,020
  • ماه: 7,658
  • سال: 25,222