ثبت نام بیش از ۶۵۰ هزار دانش‌آموز در مدارس کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره

ثبت نام بیش از ۶۵۰ هزار دانش‌آموز در مدارس کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۶۵۰ هزار دانش آموز برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کنند. رضا رضایی افزود: ساماندهی نیروی انسانی مهمترین ساماندهی در آموزش و پرورش است که نقش موثری در تسهیل فرآیند یاددهی،یادگیری و ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دارد.

وی تصریح کرد: فاصله شمالی‌ترین مدرسه تا جنوبی‌ترین مدرسه در استان کرمان هزار و ۳۳ کیلومتر است.

رضایی می‌گوید: جذب نیروی‌انسانی‌بومی در شهرستان‌ها و مناطق استان اولویت اصلی آموزش و پرورش استان در حوزه نیروی انسانی است همچنین دوره‌های توانمند‌سازی ویژه معلمان مدارس استان در تمامی دوره‌های تحصیلی در تابستان ۱۴۰۱ برگزار می شود.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان اضافه کرد: تعیین تکلیف پست‌های با نام و ترکیبی و کانون‌های فرهنگی تربیتی،اردوگاه‌های دانش‌آموزی و مجتمع‌های ورزشی ضروری است.  رضایی با اشاره به فعالیت ۲۸ اردوگاه دانش آموزی در استان تاکید کرد: امکان پذیرش ۸ هزار و ۸۳۰ دانش آموز به صورت روزانه و حدود هزار و ۳۰۰دانش آموز به صورت شبانه‌‌روزی در اردوگاه‌های دانش‌آموزی استان وجود دارد.

به گفته‌ی این مسئول کلنگ احداث اردوگاه بین‌المللی دانش‌آموزی شهید حاج قاسم‌سلیمانی نیز در کرمان به دست وزیر آموزش و پرورش به زمین زده شده است و عملیات ساخت این اردوگاه بزودی آغاز می‌شود. رضایی با اشاره تحصیل بیش از ۱۲ هزار دانش‌آموز در بخش جازموریان رودبار‌جنوب، ۹ هزار دانش‌آموز در بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت و ۶ هزار دانش‌آموز در بخش روداب شهرستان نرماشیر خواستار استقلال ادارات آموزش و پرورش در این مناطق شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 54
  • امروز: 119
  • دیروز: 335
  • هفته: 2,714
  • ماه: 7,960
  • سال: 24,562