تشکیل صف‌های طولانی در جایگاه‌‌های سوخت جیرفت

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1302

تشکیل صف‌های طولانی در جایگاه‌‌های سوخت جیرفت

سمیه خدیشی – در چند روز اخیر تشکیل صف‌های طولانی در محل جایگاههای سوخت شهرستان جیرفت نارضایتی مردم را به دنبال داشت.

شهروندان از عدم ارائه سوخت در برخی جایگاه‌ها و معطل شدن در صف‌های طولانی گلایه دارند.

فرماندار شهرستان جیرفت در این خصوص به خبرنگار «کاغذوطن» گفت: به غیر از ۳ جایگاه مابقی جایگاه‌های سطح شهرستان فعال و سوخت ارائه می‌شود.

احمد بلندنظر با اشاره به تغییرات ایجاد شده در سامانه سیستم‌های موجود در جایگاه افزود: کند شدن روند سوخت‌گیری  که منجر به تشکیل صف‌های طولانی در برخی جایگاه‌ها شده است در پی افزایش تقاضای ناشی از تغییرات سامانه بوده ، که  با فوریت برنامه‌ریزی و در رابطه با  رفع افزایش تقاضا، محموله به مقصد جیرفت بارگیری شده است.

ریاست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان جیرفت در توضیح این مشکل تصریح کرد: در جایگاه‌های سوخت سطح شهرستان افزایش تقاضا برای دریافت سوخت را داشتیم که این موضوع باعث شد سه تا از جایگاه‌های ما در فاصله زمانی کم تری سهمیه سوخت آنها به پایان برسد.

پورابوالقاسم ادامه داد: ابن افزایش تقاضای سوخت در پی مطرح شدن خبری تحت عنوان اینکه سهمیه تخصیصی‌روزانه  بنزین از ۶۰ لیتر  به روزانه ۳۰ لیتر کاهش می‌یابد اتفاق افتاد.

او گفت: با توجه به مطرح شدن این خبر شهروندان  بیم کاهش سهمیه سوخت خود را دارند که منجر به افزایش تقاضا در روزهای پایانی ماه شده است.

ریاست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان جیرفت با تاکید بر اینکه سهمیه سوخت تغییر پیدا نمی‌کند، اظهار داشت: سه تا از جایگاه‌های سوخت سطح شهرستان تا ساعت ۱۰صبح  روز دوشنبه در حال ارایه سوخت بودند و به دلیل تقاضای زیاد  سوخت موجود در این جایگاه به اتمام رسید که محموله جدید بارگیری و در حال ارسال به شهرستان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 66
  • دیروز: 790
  • هفته: 1,276
  • ماه: 4,872
  • سال: 17,458