مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان: شب شعر دفاع مقدس در شهر جبالبارز برگزار شد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1326

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان: شب شعر دفاع مقدس در شهر جبالبارز برگزار شد

بهرام مسلمی مهنی گفت: شب شعر و خاطره یکی از برنامه‌های فرهنگی ویژه هفته دفاع مقدس است که با حمایت این اداره کل در شهر جبالبارز برگزار شد.

او با اشاره به این که شب شعر و خاطره یکی از برنامه‌های فرهنگی ویژه هفته دفاع مقدس است، بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تاکنون تمام تلاش خود را در راستای ایجاد عدالت فرهنگی بکار برده است و به همین منظور با حمایت این اداره کل در سطح شهرستان‌های منطقه برنامه‌های فرهنگی مختلفی اجرا می‌شود. 

مسلمی مهنی تاکید کرد: هدف ما در ایجاد عدالت فرهنگی، تمرکز زدایی برنامه‌های فرهنگی از مرکزیت شهرها و اجرای این برنامه‌ها در بخش‌ها و روستا‌های منطقه است که در هفته دفاع مقدس برنامه‌های فرهنگی در بخش جبالبارز و اسماعیلی و روستاهای میانچیل در حال اجرا است. 

او اظهار کرد: امروز دشمنان با جنگ روایت‌ها سعی دارند واقعیت‌های دفاع مقدس را تحریف کنند بنابراین همه ما وظیفه داریم با جهاد تبیین این واقعیت‌ها را به نسل نوجوان و جوان که هیچ خاطره ای از آن دوران ندارند، منتقل کنیم.   مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هفته دفاع مقدس را تداعی کننده یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان اسلام و ایثارگری شهدا دانست و تصریح کرد: در جنگ تحمیلی شهدا با دستان خالی اما با ایمان، اخلاص و ایثار در مقابل استکبار جهانی ایستادند.  او اضافه کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا با برگزاری برنامه‌های فرهنگی همچون شب شعر و خاطره، یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم. نسل نوجوان و جوان ما باید با آموزه‌ها و درس‌های دفاع مقدس آشنا شوند و این مهم وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 31
  • امروز: 25
  • دیروز: 294
  • هفته: 1,605
  • ماه: 7,818
  • سال: 27,292