مدیرکل ارشاد جنوب کرمان: “میز خدمت” به سراغ جامعه فرهنگی و هنری می‌رود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1356

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان: “میز خدمت” به سراغ جامعه فرهنگی و هنری می‌رود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از راه اندازی میز خدمت در شهرستان های این خطه در راستای به حداقل رساندن ایاب و ذهاب اهالی فرهنگ و هنر خبر داد.

بهرام مسلمی‌مهنی با اشاره به سیاست‌های کلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برون سپاری برنامه‌های فرهنگی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان همه زیرساخت‌های مورد نیاز را جهت تسریع هر چه سریعتر امورات فرهنگی با راه اندازی میز خدمت فراهم خواهد کرد.

او با بیان مزیت‌های راه اندازی میز خدمت در مناطق دور دست جهت بهره مندی جامعه هدف از مزیت‌های فرهنگی و هنری، افزود: با توجه به گستردگی حوزه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای جنوب کرمان و اینکه فعالان این عرصه باید برای انجام امورات خود مسافت طولانی طی کنند؛ لذا میز خدمت باید برای رفاه حال این افراد در شهرستان‌ها و مناطق دور دست دایر شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از اهالی فرهنگ و هنر خواست برای انجام امورات منتظر میز خدمت در شهرستان‌های منطقه باشند و اظهار کرد: با توجه به گلایه درخواست‌ کنندگان خدمات در حوزه فرهنگ و هنر اداره کل ارشاد جنوب زمینه دایر کردن میز خدمت را فراهم کرده تا اینکه متقاضیان به اداره کل مراجعه نکنند بلکه در محل سکونتشان همه اقدامات و پیگیری‌های اداری ارائه می شود.

او عدم استقبال از دریافت مجوز موسسات فرهنگی و هنری را مشکلات ایاب و ذهاب عنوان کرد و گفت: از این به بعد نیاز نیست متقاضیان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند و همه خدمات در شهرستان‌ها به صورت دوره ای تحت عنوان میز خدمت ارائه می شود.

مسلمی‌مهنی بررسی مشکلات را نیز توسط کارشناسان و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در همه مناطق جنوب کرمان از دیگر مزیت‌های میز خدمت دانست و گفت: معاونین و کارشناسان مرتبط طی برنامه زمانبندی پای درد دل جامعه فرهنگ و هنر می نشینند و از نزدیک و به صورت چهره به چهره در خدمت این قشر کم توقع و تأثیر گذار خواهند بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: هیچ معنایی نمی.دهد که چندین نفر وقتشان را صرف کنند و به اداره کل مراجعه کنند بلکه وظیفه ایجاب می‌کند که در جمع آنها برویم تا در برخی از مسائل از جمله ایاب و ذهاب، تردد های مکرر و… تجدید نظر شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 134
  • امروز: 65
  • دیروز: 137
  • هفته: 1,445
  • ماه: 7,844
  • سال: 26,046