رییس کل دادگستری استان کرمان: بانک، بیمه و مالیات بیشترین موانع سد راه تولید هستند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1377

رییس کل دادگستری استان کرمان: بانک، بیمه و مالیات بیشترین موانع سد راه تولید هستند

رییس کل دادگستری استان کرمان، بیشترین مشکلات فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان را در حوزه‌های بانک، مالیات و بیمه دانست.

 حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در بازدید از شهرک صنعتی سدید گفت: برخی واحد‌های تولیدی با مشکلات اختصاصی روبرو می‌شوند که بر مبنای توانمندی‌های دستگاه قضایی، تلاش می‌شود که این مشکلات برطرف شود.

او افزود: در پی دعوت برخی فعالان اقتصادی از دستگاه قضایی برای بازدید از پروژه‌ها و آشنایی با مشکلات موجود، زمینه بازدید از چند واحد در شهر چترود و شمال کرمان فراهم شده است.

حمیدی تصریح کرد: در بخشی از این بازدید، روند فعالیت واحد‌های تولیدی در شهرک صنعتی سدید مورد بازدید قرار گرفت.

رئیس شورای قضایی استان کرمان اظهار کرد: راه اندازی این شهرک با همت جمعی از جوانان متدین، شایسته تقدیر است و نشان می‌دهد که زمینه‌های گسترده‌ای به منظور اشتغالزایی و تولید در کشور و استان کرمان وجود دارد.

رییس کل دادگستری استان گفت: طی سال جاری ۲۰ جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید دادگستری کل استان با ۸۱ مصوبه و بررسی ۶۵ پرونده برگزار شده و به مشکلات و موانع پیش روی واحد‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و فعالان اقتصادی رسیدگی شده است.

او تاکید کرد: تلفیق دیدگاه‌های ارزشی با فعالیت‌های اقتصادی در قالب مساجد، امکان‌پذیر است و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر این مطلب که حمایت از تولید و اشتغال، از اولویت‌های اصلی قوه قضاییه به شمار می‌رود، بیان کرد: امیدواریم دستگاه قضایی بتواند نقش خود در حمایت از بخش‌های صنعتی و تولیدی به ویژه تولیدکنندگان انقلابی و ولایی را ایفا کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 77
  • امروز: 23
  • دیروز: 157
  • هفته: 1,424
  • ماه: 7,834
  • سال: 25,867