ضمن دادن تذکر به مسئولان متولی. امام جمعه جیرفت از وضعیت توزیع نفت در این منطقه انتقاد کرد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1379

ضمن دادن تذکر به مسئولان متولی. امام جمعه جیرفت از وضعیت توزیع نفت در این منطقه انتقاد کرد

امام جمعه جیرفت در جنوب استان کرمان توزیع نفت سفید بین مردم این منطقه را ناعادلانه خواند، به طوری که سبب بروز قاچاق آن شده و تاکید کرد که این امر نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

حجت الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت اظهارداشت: به شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی تذکر می‌دهم تا در این فصل سرما مدیریت لازم را در این زمینه اعمال کند.

او با بیان اینکه بسیاری از مراجعه کنندگان از توزیع ناعادلانه نفت و قاچاق آن ناراحت و نگرانند یادآور شد: افرادی که سهمیه نفت و حق دریافت آن را دارند موفق به دریافت نفت نشده‌اند و اظهار می‌دارند با وجود تلاش، سهم نفت آنان داده نمی‌شود.

حجت الاسلام تارم افزود: این دسته از شهروندان معتقدند که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نیز پاسخ درستی به آنان نمی‌دهد.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه مدیران پاسخگوی مردم باشند چون آنان ولی‌نعمت ما هستند تاکید کرد: قوام و حیات ما به خاطر مردم است و همه نوکر و خدمتگزار مردم هستیم لذا باید با احترام و ادب کار مردم را به سرانجام رساند.

گلایه از حفاری‌هایی که پر نمی‌شوند

امام جمعه جیرفت در ادامه خطبه‌ها همچنین با گلایه از وضعیت برخی محلات شهر جیرفت افزود: کانال‌های حفر شده در منطقه کشاورزی و رهجرد پر نشده است بنابراین شهرداری و شرکت گاز اقدامات مقتضی انجام دهند.

نقش دروغ و شایعه در فتنه

او در بخش دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به اغتشاشات اخیر و آمارهایی که حاکی از حضور قابل تامل جوانان درگیر با انواع آسیب‌های اجتماعی در این رخدادها در کشور بوده، یادآور شد: باید بیشتر به فکر کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

حجت الاسلام تارم اضافه کرد: دستگاه‌هایی همچون بهزیستی یا دستگاه‌های اقتصادی، اجرایی و فرهنگی اقدامات لازم برای کنترل و کاهش را به کار گیرند چرا که در چنین شرایطی شاهد آثار مخرب افزایش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

او همچنین با اشاره به نقش رسانه‌ها، دروغ سازی و شایعه در فتنه اخیر اظهار داشت: حاکمیت اسلامی باید دستگاه امنیتی و اطلاعاتی قوی داشته باشد و مسائل را رصد کند تا با توجه به این اطلاعات مسئولان تصمیم‌های لازم را بگیرند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 5
  • امروز: 241
  • دیروز: 149
  • هفته: 1,910
  • ماه: 7,824
  • سال: 25,502