دادستان قلعه گنج: مسئولان، اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌ای را در دستور کار قرار دهند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1387

دادستان قلعه گنج: مسئولان، اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌ای را در دستور کار قرار دهند

دادستان قلعه‌گنج با اشاره به اینکه مسئولان اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌ای را در دستور کار قرار دهند، گفت: با ترک فعل‌های صورت گرفته برخورد می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان قلعه گنج با همراهی دادستان عمومی و انقلاب، شهردار و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قلعه گنج به منظور پیشگیری و کاهش تصادفات از نقاط حادثه خیز و معابر سطح شهر قلعه گنج بازدید کردند.

کیومرث قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج در حاشیه این بازدید گفت: دادستانی از باب حقوق عامه به موضوع اصلاح نقاط حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی بین شهری و درون شهری ورود کرده است و اداره راهداری و شهرداری بایستی به وظایف خود عمل کند و با ترک فعل‌های صورت گرفته در این رابطه برخورد خواهد شد.

او بر پیگیری و اجرایی شدن توصیه‌های کارشناسی شده از سوی پلیس راهور شهرستان از سوی تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌های مسئول و مرتبط خصوصا شهرداری نیز تاکید کرد.

قاسمی با اشاره به اینکه یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان، تقاطع قلعه گنج به منوجان است، تصریح کرد: در این نقطه پروژه ساخت میدان شروع شده است؛ اما به دلیل نبود رعایت اصول فنی اعلامی از سوی پلیس راهور و نبود اخذ مصوبه شورای ترافیک شهرستان، تا رفع نواقص پروژه متوقف شده است.

او بیان کرد: اقدامات صورت گرفته به عنوان راهکاری برای پیشگیری از وقوع جرم و تصادف و برای حفظ حقوق عامه صورت گرفته و دادستانی بر روند اصلاح و رفع مشکلات بیان شده نظارت و پیگیری خواهد کرد.

 

در پایان این بازدید احمدی شهردار قلعه گنج از پیگیری‌های میدانی رییس حوزه قضایی، دادستان و رییس پلیس راهور شهرستان در خصوص پیگیری رفع نقاط حادثه خیز و خط کشی معابر به منظور کاهش تصادفات تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 64
  • امروز: 130
  • دیروز: 177
  • هفته: 1,709
  • ماه: 7,963
  • سال: 25,817