مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان: ساخت ۲۵۰۰واحد مسکونی در جیرفت در قالب طرح نهضت ملی مسکن

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1403

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان: ساخت ۲۵۰۰واحد مسکونی در جیرفت در قالب طرح نهضت ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در بازدیدی که به همراه استاندار کرمان از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شهر جیرفت انجام داد، از ساخت بیش از۲ هزار و پانصد واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر جیرفت خبر داد.

 مدیر کل راه و شهرسازی در حاشیه بازدید استاندار کرمان از پروژه های نهضت ملی مسکن گفت: در شهرستان جیرفت تقریبا ۴۹ هکتار زمین با ظرفیت ۶۸۰۰ واحد زمین تامین شده است که تاکنون ۱۴۵۶ نفر متقاضی موثر  واریز وجه داشته اند و ما پس از انتخاب اراضی و با در نظر گرفتن شرایط مناسب خدمات زیر بنایی  و روبنایی که فعالیت اجرای  ۷ پروژه با ظرفیت ۲۵۶۸ واحد شروع کرده ایم.

 محمد ساردویی در خصوص تامین زمین برای مسکن در شهر جیرفت اظهار داشت:  تاکنون ۳۳/۶۵هکتار زمین جهت این طرح در سطح شهر مد نظر قرار گرفته است همانطور که اشاره شد عملیات اجرایی ۲۵۶۸ واحد شروع شده که بعضا پیشرفت فیزیکی آن را می‌توان بین ۵ تا ۶۰ درصد  ارزیابی کرد.

 استاندار کرمان در این بازدید با تاکید بر پیگیری  و اهمیت بحث مسکن ، بیان کرد : بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم از مهرماه سال گذشته بحث مسکن به صورت جدی پیگیری شد. بر اساس آماری که اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان اعلام کرده، در جنوب کرمان نزدیک به ۳۲هزار نفر متقاضی در سامانه حمایتی مسکن ثبت نام کردند.

فداکار استاندار کرمان گفت : در طرح نهضت ملی مسکن سعی شده از تمامی تجارب طرح‌های حمایتی گذشته در حوزه مسکن مورد استفاده قرارگیرد تا مجدداً اگر کمبود و ایرادی هم وجود داشت حداقل تکرار نشود و چنانچه نکات مثبتی بود در اجرای طرح جدید تقویت شوند. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 148
  • امروز: 102
  • دیروز: 137
  • هفته: 1,482
  • ماه: 7,881
  • سال: 26,083