مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان تاکید کرد. برداشت محصولات کشاورزی جنوب با ورود روزانه ۲۰۰۰ کامیون

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1440

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان تاکید کرد. برداشت محصولات کشاورزی جنوب با ورود روزانه ۲۰۰۰ کامیون

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان، تامین سوخت کامیون‌های حمل محصولات کشاورزی را در اوج فصل برداشت با ورود روزانه ۲۰۰۰ دستگاه به منطقه مورد تاکید قرار داد و از فرمانداران خواست جایگاه های ویژه سوختگیری را تعیین و حمایت کنند.

مجتبی محمودی با اشاره به تمهیدات لازم در فصل برداشت محصولات کشاورزی جنوب کرمان در راستای کاهش دغدغه های کشاورزان اظهار کرد: شرکت‌های حمل و نقل بار جنوب کرمان از همه ظرفیت‌های خود برای حمل محصولات کشاورزان استفاده خواهند کرد اما تامین سوخت مورد نیاز برای جایگاه های مخصوص  سوختگیری کامیون های حمل بار باید در اولویت کار فرمانداران و مدیران شرکت نفت قرار بگیرد تا دچار چالش نشویم.

او با این توضیح که از ابتدای فصل حمل و نقل محصولات کشاورزی در حوزه جنوب کرمان یک میلیون تُن انواع محصولات کشاورزی از این منطقه به بازارهای هدف جابجا شده، افزود: با توجه به نزدیک شدن به اوج  برداشت انواع محصولات کشاورزی، کشاورزان در زمینه حمل محصولات خود از مراجعه به دلالان خودداری و مستقیما به شرکت های حمل و نقل مراجعه کنند.

مدیرکل راهداری جنوب کرمان از مدیران شرکت‌های حمل و نقل خواست تمام توان مجموعه حمل و نقلی خود را برای بر زمین نماندن دسترنج کشاورزان بکار گیرند تا زمینه حمل به موقع محصولات کشاورزی در جنوب کرمان به بازارهای هدف محقق شود.

محمودی از فعال بودن ماده ۱۲ در برخورد با متخلفان خبر داد و گفت: در این فصل از تمام ظرفیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای ساماندهی حمل و نقل استفاده می کنیم و در زمینه برخورد با متخلفان به ویژه شرکت های حمل و نقل، کمیسیون ماده ۱۲ فعال و با کوچکترین تخلفی که سبب ضایع شدن حقوق کشاورزان به عنوان صاحبان بار و رانندگان شود، برخورد جدی صورت می‌گیرد.

او نسبت به ورود روزانه ۲۰۰۰ کامیون به منطقه جنوب کرمان در اوج برداشت محصولات کشاورزی هشدار داد و تامین سوخت مورد نیاز را خواستار شد و اظهار کرد: تامین ناوگان برای حمل و نقل از دغدغه اصلی مجموعه این اداره کل بوده که در حال حاضر روزانه ۹۵۰ دستگاه کامیون برای حمل، وارد منطقه می شود که این عدد در اوج برداشت به بیش از ۲۰۰۰ دستگاه می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با اشاره به تعیین جایگاه‌های سوختگیری ویژه کامیون های حامل تره بار و محصولات کشاورزی در شهرستان‌های جنوبی خواستار همکاری فرمانداران و روسای شرکت‌های توزیع فرآورده‌های نفتی جنوب شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 70
  • امروز: 13
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,248
  • ماه: 7,401
  • سال: 24,885