تداوم همکاری‌های مشترک بین دستگاه قضایی و خانه صمت

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1469

تداوم همکاری‌های مشترک بین دستگاه قضایی و خانه صمت

رییس کل دادگستری کرمان گفت : مهمترین هدف تفاهم نامه ها، درک متقابل است که بتوانند مشکلات و معضلات را بشناسند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در نشست با کمیسیون حقوقی، قضایی و هیات صلح خانه صمت استان کرمان با اشاره به تمدید تفاهم‌نامه همکاری بین خانه صنعت، معدن و تجارت و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان، افزود: یکی دیگر از اهداف این تفاهم نامه‌ها در حوزه پیشگیری از جرایم و اختلافات حقوقی و قضایی است، زیرا پیشگیری به تنهایی از سوی قوه قضاییه محقق نمی‌شود و باید بر مبنای همکاری مشترک در این راستا اقدام کرد.

او گفت: باوجود تفاهم نامه‌های مشترک از جمله تفاهم‌نامه همکاری بین خانه صنعت معدن و تجارت و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان، در صورت بروز مشکلات و اختلافات نیز می‌توانیم در اسرع وقت نسبت به رفع اختلافات اقدام نماییم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان نیز گفت: تفاهم نامه‌ای در راستای پیشگیری و شناسایی چالش‌ها و موانع پیش روی صنایع بنگاه ها‌ی تولیدی و اتحادیه‌های صنفی در بخش خصوصی امضا شده است.

سیدمهدی قویدل بیان‌کرد: در راستای این تفاهم نامه تلاش شده که از تعطیلی واحدها، بروز مشکلات و چالش‌ها پیشگیری شود و در این رابطه علاوه بر همکاری با اتاق بازرگانی، همکاری بیشتر با خانه صنعت و معدن نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

او تصریح‌کرد: با امضای این تفاهم‌نامه، مشکلات موجود صنایع،واحد‌های تولیدی و اتحادیه‌های صنف در کمیسیون‌های تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :