استاندار کرمان: ظرفیت مدارس برای اسکان زائران شهید سلیمانی به کار گرفته شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1603

استاندار کرمان: ظرفیت مدارس برای اسکان زائران شهید سلیمانی به کار گرفته شود
استاندار کرمان گفت: در کنار ساخت اردوگاه‌ها، باید از ظرفیت مدارس برای اسکان زائران مزار شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی استفاده کرد.
محمدمهدی فداکار در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان کرمان اظهار کرد: ضرورت استفاده از اردوگاه‌های آموزش‌وپرورش استان بعد از شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی در داخل شهر کرمان بیشتر شده که در این زمینه باید در کنار ساخت اردوگاه‌ها، از ظرفیت مدارس برای اسکان زائران استفاده کرد.
او با اشاره به یکی از دستور کارهای جلسه مبنی‌بر مساعدت مالی جهت ساخت اردوگاه شهید سلیمانی، گفت: استان در این زمینه همکاری لازم در حد توان را خواهد داشت؛ اما به‌منظور تأمین اعتبار آن باید وزارت آموزش‌وپرورش ورود پیدا کند تا پروژه احداث شود.
استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش درباره تعمیر، تجهیز و تأمین اسکنر برای امتحانات نهایی دانش‌آموزان مدارس استان، گفت: باتوجه‌به اعتباری که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در اختیار سازمان نوسازی مدارس استان قرار داده، آموزش‌وپرورش نیز باید اولویت‌های موردنیاز خود را تهیه کند و جهت تعمیر و تجهیز در اختیار سازمان نوسازی مدارس قرار دهد.
او با اشاره به طرح اطلس “اوان کودکی” آموزش‌وپرورش استان کرمان، افزود: این طرح ویژه کودکان تا شش سال است و باید همه دستگاه‌های مرتبط، اطلاعات لازم جهت تشکیل این اطلس را در اختیار آموزش‌وپرورش قرار دهند و اگر محدودیت‌هایی برای ارائه اطلاعات وجود دارد باید از طریق وزارتخانه به طور ستادی پیگیری شود.
فداکار بیان کرد: یکی از بزرگ‌ترین تصمیم‌گیری‌های وزارت آموزش‌وپرورش این است که مدیریت کودکستان‌ها به این وزارتخانه واگذار و جلوی برخی از انحرافات گرفته شد.
فداکار با اشاره به برگزاری طرح “دختر ایران” در مدارس کرمان، خاطرنشان کرد: تأکید می‌شود سایر دوستان هم این کار را ببینند؛ چراکه یک کار بسیار بزرگ است و به دنبال ملی‌شدن این طرح هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 132
  • امروز: 53
  • دیروز: 137
  • هفته: 1,433
  • ماه: 7,832
  • سال: 26,034