مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان: شهر کرمان۱۳۰۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب دارد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1472

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان: شهر کرمان۱۳۰۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب دارد 

علیرضا عبدیان در جلسه تنش اضطراری که به صورت ویدئو کنفرانسی با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد اظهار داشت: در شهر کرمان ۱۳۰۰لیتر بر ثانیه کمبود آب وجود دارد و در اوج مصرف نیاز آبی ۳ هزار و۳۵۳ لیتر بر ثانیه است.

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، عبدیان خاطر نشان کرد: ۵ شهر کرمان، رفسنجان، سیرجان ، زرند و بم دارای تنش آبی هستند که طرح‌های اضطراری برای رفع مشکل آنها در حال انجام است و در صورت تامین اعتبار به اتمام می‌رسند. مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان ادامه داد: برای رفع تنش آبی در شهر کرمان حفر و تجهیز ۸ حلقه چاه برنامه‌ریزی شده و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اجرای کامل آن نیازمند تامین اعتبار است. 

او افزود: در شهر رفسنجان ۲حلقه چاه حفر و تجهیز شده و تا ۱۰روز آینده وارد مدار بهره برداری می شود و با مدیریت توزیع و فشار آب مشکل کم آبی در تابستان رفع می شود اما مخازن این شهر نیازمند تامین اعتبار هستند. 

عبدیان تصریح کرد : طرح‌های اضطراری در زرند به خوبی اجرا شده و ۳ حلقه چاه حفر و تجهیز شده و ایستگاه پمپاژ و مخزن ۱۰۰۰تکمیل شده است و در شهر سیرجان به دلیل کاهش بارندگی سطح آب در سد تنگوئیه افت داشته و برای مشکلاتی را به وجود آورده که برای رفع آن  حفر و تجهیز ۵حلقه چاه آغاز شده و ایستگاه پمپاژ ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم تا پایان خرداد ماه به اتمام برسد. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان بر تامین اعتبار برای اجرای کامل طرح‌های آبرسانی اضطراری در استان تاکید کرد و افزود: برای رفع تنش آبی در شهر بم نیز یک کیلومتر خط انتقال انجام شده و تا پایان خرداد ماه یک حلقه چاه حفر و تجهیز و وارد مدار می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 11
  • امروز: 47
  • دیروز: 149
  • هفته: 1,716
  • ماه: 7,630
  • سال: 25,308