برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در کرمان اعلام شد. گردهمایی جانبازان شیمیایی کشور در کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1476

برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در کرمان اعلام شد. گردهمایی جانبازان شیمیایی کشور در کرمان

 مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: برگزاری ویژه برنامه ساعت پیروزی ساعت ۱۱ روز سوم خرداد، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح،یادواره شهدای هوانیروز و همایش تجدید عهد جانبازان شیمیایی کشور در دانشگاه تحصیلات تکمیلی ماهان از جمله برنامه‌های گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در کرمان است.

امیر مهدی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهارکرد: دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌هایی که در حوزه دفاع مقدس برگزار می‌کنند در سامانه مناسبت‌های ملی دفاع مقدس بارگذاری نمایند.

او افزود: سال گذشته ادارات استان حضور کمرنگی در این سامانه داشتند و کرمان رتبه هفتم کشور را کسب کرد. با توجه به اینکه کرمان استان مقاومت است، نیاز است دستگاه‌های اجرایی تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشند.

مهدی‌زاده در ادامه با اشاره به چهل و یکمین سال پیروزی خرمشهر قهرمان و برنامه‌های پیش‌بینی شده برای بزرگداشت این روز بیان کرد: ۱۹ برنامه مهم و محوری در سطح استان کرمان تدارک دیده شده و در مجموع بیش از ۱۰۰۰ برنامه در این ایام برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و‌نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به سوم خرداد روز ایثار، مقاومت و پیروزی گفت: محور برنامه‌ها تبیین اهداف عملیات بیت المقدس است و با توجه به چهارم خرداد روز دزفول،روز مقاومت و پایداری،تبیین مقاومت مردم این شهر نیز محور دیگر برنامه‌هاست.

او اظهار‌کرد: برگزاری ویژه برنامه ساعت پیروزی ساعت ۱۱ روز سوم خرداد،صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، یادواره شهدای هوانیروز و همایش تجدید عهد جانبازان شیمیایی کشور در دانشگاه تحصیلات تکمیلی ماهان از جمله برنامه‌های گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در کرمان است.

مهدیزاده بیان‌کرد:«ما متحد هستیم» شعار محوری برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد است و این شعار در همه برنامه‌های دفاع مقدس امسال لحاظ می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و‌نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در روزهای سوم و چهارم خرداد ماه جاری بازدید از موزه‌های دفاع مقدس و ذوالفقار ارتش کرمان رایگان خواهد بود.

او با اشاره به تبلیغات و فضاسازی شهری در ایام پیروزی عملیات بیت المقدس و مقاومت دزفول، افزود: در این مناسبت‌ها از چند کتاب حوزه دفاع مقدس رونمایی خواهد شد که کتاب «قاب‌های روی دیوار» نوشته اختر بیجاد یکی از آنهاست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :