هم‌اندیشی با نمایندگان کارخانه های تولید رب گوجه فرنگی جنوب

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1479

هم‌اندیشی با نمایندگان کارخانه های تولید رب گوجه فرنگی جنوب 

معاون امور صنایع این اداره کل در جلسه ساماندهی کارخانه‌های رب گوجه فرنگی جنوب کرمان که با حضور معاون فرماندار جیرفت، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، مدیر اجرایی دفتر اتاق بازرگانی استان در جنوب کرمان و نمایندگان کارخانه تولید رب گوجه فرنگی در جنوب کرمان برگزار شد بر رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی توسط همه کارخانه‌های تولید مواد غذایی تاکید کرد.

حسین سعیدی در این جلسه با بیان اینکه در کارخانه‌ها دو مقوله تولید و بهداشت اهمیت بالایی دارند، اظهار داشت: مقوله تولید توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به بهترین شکل ممکن در حال انجام است و مقوله بهداشت باید توسط دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از طریق ابلاغ مقررات و نظارت انجام شود که خوشبختانه در این امر مهم نیز کاستی وجود ندارد. 

او رعایت نکات و مقررات بهداشتی را از اولویت‌های همه واحدهای تولیدی در جنوب کرمان خواند و افزود: باید واحدهایی تولید مواد غذایی از طریق آموزش توسط دانشگاه علوم پزشکی، با جدیدترین مقررات بهداشتی آشنا شوند. 

سعیدی با اشاره به رفع مشکل حمل رب گوجه فرنگی تولید شده در واحدهای تولیدی جنوب کرمان با کمک دفتر اجرایی اتاق بازرگانی در جنوب کرمان گفت: این واحدها می توانند برای حمل بهداشتی و ارزان از طریق اتاق بازرگانی اقدام نمایند. 

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت‌ها لازم برای کارخانه‌های رب گوجه فرنگی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی جنوب کرمان بیان داشت: در رابطه با فاضلاب صنایع غذایی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی استان این موضوع قابل پیگیری و رفع است. 

او با اشاره نقش به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی جنوب کرمان، خاطرنشان کرد: هر واحدهای تولیدی یا صنعتی می توانند برای رفع مشکلات خود از طریق این کارگروه در اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان اقدام کنند. 

در این جلسه نمایندگان ۱۴ واحد تولید رب گوجه فرنگی فعال در جنوب کرمان حضور داشتند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 182
  • امروز: 38
  • دیروز: 194
  • هفته: 1,341
  • ماه: 7,794
  • سال: 26,213