همزمان با هفته دادگستری؛ همایش بزرگ قوه قضاییه در کرمان برگزار می‌شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1482

همزمان با هفته دادگستری؛ همایش بزرگ قوه قضاییه در کرمان برگزار می‌شود

رییس کل دادگستری استان کرمان از برگزاری همایش بزرگ قوه قضاییه در نخستین روز از تیرماه سال جاری خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در نشست شورای قضایی استان کرمان گفت: این همایش به عنوان برنامه محوری بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان کرمان برگزار می‌شود.

او افزود: برای هفته قوه قضاییه باید برنامه ریزی ویژه‌ای جهت برگزاری طرح هر مسجد یک حقوقدان صورت گیرد و در اجرای این طرح باید از ظرفیت تمامی مدیران قضایی استان استفاده شود.

او با اشاره به این مطلب که میز خدمت قضایی به مناسبت هفته قوه قضاییه در گلزار شهدای کرمان نیز برگزار می‌شود،بیان‌کرد:در هفته قوه قضاییه همچنین برنامه‌هایی از جمله دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، برگزاری مصاحبه‌های مطبوعاتی رییس کل دادگستری استان کرمان و سایر مدیران قضایی استان، عطرافشانی گلزار شهدا، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه توسط رئیس کل دادگستری استان کرمان و دیدار مردمی رئیس کل و اعضای شورای قضایی استان راخواهیم داشت.

او تصریح‌کرد: تبلیغات محیطی و شهری، شرکت در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، ملاقات عمومی رییس کل دادگستری با ایثارگران و جانبازان، حضور در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه، اهدای خون و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان کرمان به شمار می‌رود.

حمیدی گفت: متناظر برنامه‌های پیش بینی شده در مرکز استان جهت بزرگداشت هفته قوه قضاییه، در شهرستان‌ها نیز این برنامه‌ها اجرایی و عملیاتی خواهد شد. او تاکیدکرد: باید از فرصت‌های موجود در هفته قوه قضاییه برای ارائه گزارش به رسانه‌ها و افکار عمومی درباره عملکرد دستگاه قضایی استفاده شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 22
  • امروز: 41
  • دیروز: 177
  • هفته: 1,620
  • ماه: 7,874
  • سال: 25,728