با حضور استاندار کرمان صورت گرفت. بازدید از روند ساخت بیمارستان در عنبرآباد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1485

با حضور استاندار کرمان صورت گرفت. بازدید از روند ساخت بیمارستان در عنبرآباد

 استاندار کرمان ضمن بازدید از پروژه بیمارستان عنبرآباد که سال ها معطل تخصیص اعتبار مورد نیاز است، چندین طرح را در حوزه بهداشت و درمان افتتاح کرد.

یزدان افشاری پور فرماندار عنبرآباد در حاشیه بازدید استاندار کرمان از روند عملیات اجرایی بیمارستان عنبرآباد گفت: بیمارستان عنبرآباد با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی و تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی از محل سفر ریاست جمهوری به جنوب کرمان در حال تکمیل است.

او تکمیل هر چه سریعتر بیمارستان عنبرآباد را به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم خواستار شد و افزود: این پروژه بعد از چندین سال ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما با پیگیری های صورت گرفته فاز اول آن در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه‌ی سفر استاندار کرمان به شهرستان عنبرآباد چند پروژه در حوزه  بهداشت و درمان با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

 دکتر علی اصغر خیرخواه  رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز در آیین بهره برداری از  مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره دو عنبرآباد، گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت که در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی تاثیر بسزایی دارد.

او همچنین با اشاره به بهره برداری از چند طرح در حوزه بهداشت و درمان در عنبرآباد افزود: واحد رادیولوژی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان و پروژه تجهیز و راه اندازی کلینیک تخصصی امام رضا علیه السلام با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان از جمله طرح هایی هستند که امروز به بهره برداری رسیدند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 3
  • امروز: 215
  • دیروز: 149
  • هفته: 1,884
  • ماه: 7,798
  • سال: 25,476