امام جمعه کرمان: در مصرف آب صرفه‌جویی کنید تا آب به همه نقاط شهر برسد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1497

امام جمعه کرمان: در مصرف آب صرفه‌جویی کنید تا آب به همه نقاط شهر برسد 

امام جمعه کرمان گفت: با توجه به فصل گرما و افزایش مصرف آب، همه باید در مصرف آن صرفه جویی کنند تا آب به همه نقاط شهر برسد.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان، ضمن تسلیت ایام شهادت امام محمد باقر(ع) با اشاره به ایام شهادت شهدای هفت تیر،هفته قوه قضاییه را خدمت دستگاه قضایی استان و همه کارکنان این دستگاه تبریک و تهنیت گفت و خطاب به آن‌ها بیان داشت: برادر قاضی شما در خط مقدمی قرار دارید که می‌توانید با حکم عادلانه در همه ثواب‌های این حکم شریک باشید.

او افزود: با سه جریان عمده در روز‌های ختم به پیروزی انقلاب مواجه ایم، یک جریان ملی- مذهبی هاست که ادعای تجربه و تخصص بالایی داشتند، جریان دوم گروه‌های کوچک وابسته به لیبرالیسم و مارکسیسم بود که این جریان رفته رفته فاصله و راهشان از انقلاب جدا شد و جریان سوم توده‌های مردم و دلدادگان امام (ره) و دستورات ایشان بودند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اعلام اینکه جریان خط امام در دوران انقلاب توده‌های مردم بودند، تصریح کرد: آن‌ها استقبال بی نظیر و تاریخی از امام (ره) کردند و هر جا انقلاب نیاز داشت در صحنه حضور داشتند و وقتی به کشور حمله شد مردانه ایستادند و جنگ تحمیلی را مردانه مدیریت کردند و به پیروزی رساندند.

اوگفت: به فضل خدا این انقلاب و حرکت انقلابی در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) راه و مسیر خود را ادامه خواهد داد و به دست صاحب اصلی خواهد رسید.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش یکی از عوامل مهم در تربیت انسان را ترس از خداوند عنوان کرد و افزود: ترس از خداوند، یعنی ” ترس از مقام ربوبی خداوند” و اینکه همه چیز را می‌داند و مخفی کاری در منظر او معنا ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 12
  • امروز: 110
  • دیروز: 240
  • هفته: 2,020
  • ماه: 7,658
  • سال: 25,222