مدیر امور معدن اعلام کرد. رشد ۵۰ درصدیِ تولید سنگ سولفور، اکسید و باطله در مس سرچشمه

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1500

مدیر امور معدن اعلام کرد. رشد ۵۰ درصدیِ تولید سنگ سولفور، اکسید و باطله در مس سرچشمه

 مدیر امور معدن مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: در سه‌ ماهه نخست امسال، در سال مهار تورم و رشد تولید، موفق به ثبت رکورد جدید تولید سولفور، اکسید و باطله در معدن مس سرچشمه شدیم.

محمدسجاد جعفری در تشریح آمار عملکرد تولید سه ‌ماهه نخست امسال و رکوردهای تولیدی و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل اظهار کرد: در بهار امسال مجموعه سولفور ارسالی به کارخانجات فرآوری به میزان هشت میلیون و ۲۶۶ هزار و ۷۹۵ تن بوده و نیز یک‌ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۳۷۵ تن اکسید از معدن مس سرچشمه ارسال شد.

او در حوزه تولید باطله هم گفت: در این مدت به میزان ۲۲ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۱۷۰ تن باطله داشتیم و مجموع کل استخراج هم در این بازه زمانی ۳۲ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۳۴۰ تن بود که ۲۳.۴ درصد رشد بالاتر از برنامه پیش‌بینی تولید را شاهدیم.

جعفری بیان کرد: نسبت به مدت مشابه در سه‌ ماهه سال قبل این تولیدات ۵۰ درصد رشد داشته که از همه همکاران در همه بخش‌های مجموعه قدردانی می‌کنم.

مدیر امور معدن مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افزود: در مجموع تولید سه‌ ماهه جاری نسبت به برنامه پیش‌بینی تولید به میزان ۳۲ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۳۴۰ تن بود که با رشد ۲۳.۶ درصد روبه‌رو بوده‌ایم و این عملکرد نشانگر خودباوری، انسجام، یکپارچگی و استفاده از توانایی‌ها و بهره‌گیری از استانداردهای مدیریتی است.  مدیر امور معدن مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: در سه‌ ماهه نخست امسال، در سال مهار تورم و رشد تولید، موفق به ثبت رکورد جدید تولید سولفور، اکسید و باطله در معدن مس سرچشمه شدیم. ​​

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 22
  • امروز: 175
  • دیروز: 149
  • هفته: 1,844
  • ماه: 7,758
  • سال: 25,436