امام جمعه کرمان: آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در دنیا است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1502

امام جمعه کرمان: آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در دنیا است

امام جمعه کرمان گفت: آمریکایی‌ها که دم از حقوق بشر می‌زند در طول تاریخ حملات موشکی فراوانی به شهرهای دنیا داشته و مردم بی‌گناه زیادی را به خاک و خون کشیدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه کرمان با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: حضرت علی (ع) می‌فرمایند “دلباخته دنیا نشوید و در مقابل با دنیا با بی‌نیازی رفتار کنید” و برخورد با دنیا و آخرت در این کلام حضرت علی (ع) چگونگی رفتار ما را مشخص می‌کند.

او با بیان اینکه ترس از خدا مراحل مختلفی دارد و گاهی ترس از خدا ترس از جهنم و مجازات شدید است، گفت: طبق روایتی از پیامبر بزرگوار اسلام (ص) آتش جهنم در قیامت با سه گروه حرف می‌زند،گروه اول فرمانروایان و کسانی که قدرت و جایگاهی در اختیارشان قرار داده و گروه دوم دانشمندان و گروه سوم ثروتمندان هستند

او در خطبه دوم نماز جمعه امروز کرمان با تبریک ولادت با سعادت امام هادی (ع)، عنوان کرد: دوربین‌های کشورهای مختلف کشور ما ‌را رصد می‌کنند و باید حضور خودمان را در مراسمات دینی به ویژه در دهه امامت و ولایت پررنگ‌تر کنیم.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه مطالبه جدی از شهرداری مرکز استان و عزیزان در شورای اسلامی شهر داریم، گفت: مسئولان هرچه می‌توانند وجهه و ظاهر این شهر که شهر زیارتی سید شهدا مقاومت است را در شان پایتخت مقاومت اسلامی بسازند.

او با خیر مقدم به رئیس جمهور که از صبح زود در استان کرمان حضور دارند، بیان کرد: امروز با حضور آیت‌الله رئیسی، پروژه‌هایی از قبیل طرح انتقال آب از سد نسا به شهرستان‌های بم و بروات و چندین پروژه بزرگ دیگر در استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

امام جمعه کرمان با اشاره به بازدید رئیس جمهور از پروژه خط انتقال آب شرب به شهرهای کرمان و رفسنجان از سامانه‌ انتقال آب خلیج فارس، افزود: از دولت انقلابی و شخص رئیس جمهور بابت زحماتشان تشکر می‌کنم و‌ امیدوار هستم که مشکل کم‌آبی استان کرمان هر چه سریع‌تر برطرف شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 34
  • امروز: 304
  • دیروز: 218
  • هفته: 1,585
  • ماه: 8,075
  • سال: 26,697