مشکل سهمیه سوخت تراکتورهای کشاورزی برطرف شد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1509

مشکل سهمیه سوخت تراکتورهای کشاورزی برطرف شد

 نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در حاشیه جلسه رفع مشکل کمبود سوخت تراکتورهای کشاورزی که در فرمانداری سیرجان برگزار شد، اظهار کرد:  ۲ هزار تراکتور بخش کشاورزی در سیرجان و یک هزار در بردسیر فعالیت دارند که برای تامین سهمیه سوخت مشکل داشتند و امروز در جلسه و با همکاری نهادهای ذیربط استان کرمان از جمله شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان این مشکل برطرف شد.

شهباز حسن‌پور از رفع مشکل برق یک هزار موتور پمپ کشاورزی و همچنین اختصاص سهمیه گازوئیل مورد نیاز برخی موتور پمپ‌های کشاورزی در شهرستان سیرجان که دارای برق نیستند و با سوخت گازوئیل کارمی‌کنند، خبر داد و افزود: کشاورزان از امروز برای روشن شدن موتور پمپ‌های کشاورزی خود هیچگونه مشکلی نخواهند داشت.

در ادامه این جلسه سیدباقر نورالدینی مدیر‌عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان عنوان کرد: ۳۰ هزار دستگاه تراکتور کشاورزی در استان کرمان فعال هستند و بخشی از این تراکتورها از نوع گلدونی با عمر بالای ۳۰ سال هستند که مشکل نبود سهمیه سوخت این تراکتورها و تمامی تراکتورهای استان کرمان برطرف شد.

او گفت : تراکتورهای کشاورزی در سطح استان کرمان رشد بی‌سابقه‌ای را داشته‌اند که لازم است تمامی تراکتورهای جدید ساماندهی شوند تا بتوانیم خدمات لازم را به آنان ارائه دهیم.

 مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان گفت: زمان انتظار دریافت کارت سوخت که تا کنون ۵ تا ۶ ماه طول می‌کشید الان به ۲۰ تا ۳۰ روز رسیده است و کارت‌های اضطراری فقط در موارد ضروری در جایگاه‌های سطح استان استفاده می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :