تعیین تکلیف ۷ طرح تولیدی در جنوب کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1513

 تعیین تکلیف ۷ طرح تولیدی در جنوب کرمان

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از تعیین تکلیف ۷ طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان خبر داد.

مسلم مروجی فر با اشاره به برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان به‌صورت ویدئوکنفرانس گفت: در این کارگروه، ۷ طرح از جنوب استان مطرح که تکلیف این طرح‌ها در جلسه این هفته کارگروه مشخص شد.

او افزود: از مجموع ۷ طرح مطرح شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان، ۲ طرح که شامل امهال تسهیلات و مشکلات رده زیست‌محیطی بودند، مصوب شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با بیان اینکه در این جلسه مشکل یک طرح معاینه فنی که با مشکل تغییر کاربری مواجه بود رفع شد، بیان کرد: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان، همچنین ۲ طرح ارجاع به اقدام از طریق پنجره واحد و درگاه ملی مجوزها و ۲ طرح در دستور بازدید مجدد دستگاه مجری قرار گرفت.

او با اشاره به کارکرد و نقش مثبت این کارگروه در تسهیل سرمایه‌گذاری و پیشرفت منطقه و همچنین رفع موانع تولید در جنوب کرمان، تصریح کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) به‌عنوان سال مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری شده است، نقش پررنگی در تولید کشور خواهد داشت.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان بیان داشت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان طی پارسال با برگزاری جلسات متعدد با ریاست استاندار کرمان توانست از تعطیلی بسیاری از پروژه‌ها جلوگیری کرده و بسیاری از طرح‌ها را به چرخه تولید برگرداند که تحقق این مهم، ضمن تأثیر بر افزایش تولید، اشتغال‌زایی در جنوب کرمان را نیز به همراه داشته است.

او تصریح کرد: همه طرح‌های صنعتی، کشاورزی، معدنی، خدماتی و… می‌توانند برای رفع مشکلات سد راه خود به دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان واقع در اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان مراجعه کنند تا با مطرح‌کردن مشکل طرح‌ها در این کارگروه، نسبت به رفع مشکل آن اقدام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 20
  • امروز: 19
  • دیروز: 149
  • هفته: 1,688
  • ماه: 7,602
  • سال: 25,280