بحث در نشست شورای شهر کرمان بالا گرفت. رئیس شورای شهر کرمان جلسه را ترک کرد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1519

بحث در نشست شورای شهر کرمان بالا گرفت. رئیس شورای شهر کرمان جلسه را ترک کرد

در نشست عمومی شورای شهر بحثی بر سر اجرای قانون در معطل نگه‌داشتن مصوبات توسط شورای حل اختلاف صورت گرفت و بر سر نوبت حرف‌زدن اعضای شورای شهر تنشی ایجاد شد و منجر به ترک جلسه توسط علیرضا نادری رئیس شورای شهر شد.

 به گزارش کرمان‌نو در صد و سومین نشست عمومی شورای شهر کرمان که روز دوشنبه دوم امرداد برگزار شد، نظر شورای حل اختلاف در خصوص ساخت‌وساز یک شهروند خوانده شد.

 در این میان بر سر نوبت حرف‌زدن بحثی میان امینی‌زاده و مویدی شکل گرفت و امینی‌زاده از کوره در رفت.

 پس از آن که امینی‌زاده صدایش بالاتر از حد معمول رفت، علیرضا نادری رئیس شورای شهر کرمان نیز با امینی‌زاده وارد بحث شد و گفت: «این چه رفتار زشتی است که شما دارید، نیازی نیست مردم دعوای شما را ببینند و بگذارید افراد صحبت کنند و بعد نوبت شما می‌شود.» 

 پس از آن شهردار کرمان نیز قصد صحبت داشت که امینی‌زاده حرفش را قطع کرد و علیرضا نادری با دیدن این موضوع عصبانی شد و به امینی‌زاده گفت: «به شما ارتباطی ندارد که به دیگران اجازه صحبت‌کردن بدهید.» 

 پس از آن مویدی نیز به‌ظاهر خطاب به امینی‌زاده و برخی دیگر اعضای شورای شهر گفت: «سه چهار نفر در این شورا تصمیم‌گیرنده هستند و می‌گویند بقیه حرف نزنند، آقایان از راه رسیدند و هر کار دوست دارند می‌کنند.» 

 پس از این چالش علیرضا نادری رئیس شورای شهر جلسه شورا را ترک کرد.

 ظاهراً در خصوص این پرونده شورا مصوبه‌اش را به کارگروه تطبیق فرستاده و کارگروه تطبیق آن را رد کرده است و بعد شورا بر مصوبه اصرار کرده و موضوع به شورای حل اختلاف رفته است. شورای حل اختلاف از شورا خواسته مدتی اجرای مصوبه را معطل بگذارد.

 امینی‌زاده رئیس کمیسیون حقوقی، نظارت و ارزیابی شورای شهر کرمان معتقد بود این نوع اظهارنظر توسط شورای حل اختلاف قانونی نیست و شورا می‌تواند مصوبه را اجرا کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 6
  • امروز: 134
  • دیروز: 240
  • هفته: 2,044
  • ماه: 7,682
  • سال: 25,246