آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه اشتغال حرفه‌های مهندسی معدن

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 611

مهندس رخ ، رئیس سازمان نظام مهندسی معدن کرمان خبر داد :

آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه اشتغال حرفه‌های مهندسی معدن

متقاضیان شرکت در آزمون صدور پروانه اشتغال ویژه رسته های پی جویی و اکتشاف و استخراج می توانند از امروز شنبه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

مهندس رخ رئیس نظام مهندسی معدن با بیان این مطلب اظهار داشت : وزارت صنعت معدن و تجارت در اجرای موادی ازآئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی معدن با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن ایران آزمون صدور پروانه اشتغال در رسته های استخراج و پی جویی و اکتشاف را در تاریخ 22 آذرماه 1398 به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد کرد. وی خاطر نشان کرد : متقاضیانی که شرایط ثبت نام را دارند باید با مراجعه به سایت mimt.iran-azmoon.ir  نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. مهندس رخ با بیان اینکه” متقاضیان باید توجه داشته باشند که تنها قبولی در آزمون برای صدور پروانه اشتغال کافی نیست ” افزود : متقاضیانی که موفق به کسب حد نصاب قبولی در آزمون می شوند بایستی  بر اساس قانون علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی ، حتما از سه سال سابقه فعالیت مرتبط معدنی نیز برخوردار باشند .رئیس نظام مهندسی معدن کرمان در ادامه با اشاره به اینکه ، این آزمون بر اساس قانون توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت برگزار میگردد بیان داشت : این آزمون به صورت همزمان در 6 حوزه مختلف کشور برگزار میگردد که متقاضیان اجازه دارند خود محل آزمون شان را انتخاب کنند . منوچهر رخ رئیس نظام مهندسی معدن با بیان اینکه این آزمون در همه مراکز استان ها برگزار نخواهد شد اظهار داشت :  شش حوزه جهت بر گزاری آزمون در کشور تعیین شده است که متقاضیان بایستی با مراجعه به سایت و شرایط خود در یکی از مراکز شش حوزه ثبت نام نمایند . ایشان اضافه کرد : به عنوان مثال حوزه کرمان میزبان متقاضیانی از استانهای کرمان ، سیستان و بلوچستان ، یزد ، خراسان جنوبی و هرمزگان خواهد بود که به حمد الله همه تدابیر و امکانات لازم برای یک آزمون خوب بسیج شده است.

مهندس رخ در ادامه با اشاره به شرایط و منابع آزمون گفت : کلیه سوالات این آزمون مکتوب و به صورت چهار گزینه ای و منابع این آزمون نیز در اطلاعیه های قبلی سازمان اعلان شده است و تا کنون هیچ تغییری در منابع آزمون و تعداد سوالات ایجاد نشده و اطمینان دارم که هیچ تغییری هم نخواهد کرد و همه چیز بر اساس زمانبندی و اطلاعیه هایی که تا کنون صورت گرفته انجام خواهد شد.مهندس رخ رئیس نظام مهندسی معدن کرمان با آرزوی موفقیت برای متقاضیان ، گفت : امیدواریم در آینده شرایط صدور پروانه اشتغال کمی تسهیل یابد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 12
  • امروز: 7
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,917
  • ماه: 7,555
  • سال: 25,119