آخرین وعده مسئولان برای افتتاح تنها بیمارستان عنبرآباد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1535

آخرین وعده مسئولان برای افتتاح تنها بیمارستان عنبرآباد

خرداد ماه ۹۳ کلنگ تنها بیمارستان شهرستان عنبرآباد به زمین زده شد و آخرین وعده مسئولان افتتاح فاز نخست آن تا پایان سال است و باید دید آیا طلسم ۱۰ ساله احداث تنها بیمارستان این شهرستان شکسته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، خرداد ماه ۹۳ کلنگ تنها بیمارستان شهرستان عنبرآباد به زمین زده شد و سال‌ها از ساخت این بیمارستان می‌گذرد و با وجود گذشت بیش از ۹ سال از آغاز ساخت بیمارستان عنبرآباد مردم این شهرستان همچنان چشم به راه و منتظر اتمام این بیمارستان هستند تا مجبور نباشند برای درمان به شهرستان جیرفت و یا مرکز استان بروند.

در تمامی این سال‌ها احداث و تکمیل این بیمارستان با مشکل تامین اعتبار مواجه بوده و با وجود بازدیدها و وعده و وعیدهای مختلف مسئولان از این بیمارستان، شهرستان عنبرآباد هنوز فاقد بیمارستان و حتی اورژانس است.

شهرستان عنبرآباد در جنوب استان کرمان بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و داشتن یک بیمارستان مجهز کوچکترین حق مردم این شهرستان است و حالا و در آخرین وعده مسئولان قول افتتاح فاز اول این بیمارستان تا پایان سال داده شده و باید دید آیا وعده مسئولان برای افتتاح بیمارستان عنبرآباد پس از ۱۰ سال محقق می‌شود.

یزدان افشاری‌پور، فرماندار شهرستان عنبرآباد در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه افتتاح بیمارستان ۱۳۶ تختخوابی عنبرآباد یکی از مطالبات جدی مردم و مسئولان عنبرآباد است، اظهار داشت: متاسفانه بیش از ۹ سالی که از کلنگ‌زنی این بیمارستان می‌گذرد و کوتاهی‌های زیادی انجام شده و این بیمارستان تا سال قبل تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.  

او با اشاره به اینکه این بیمارستان ۱۲ هزار مترمربع زیربنا دارد، گفت: در تمامی این سال‌ها مدیران و مسئولان کشوری زیادی از معاون رئیس جمهور وقت گرفته تا وزرای وقت از این بیمارستان نیمه تمام بازدید داشتند و وعده و وعیدهای زیادی دادند، اما اتفاق خاصی برای این بیمارستان نیفتاده است.

فرماندار شهرستان عنبرآباد با بیان اینکه از زمان حضور بنده پیگیری‌های مستمری برای تکمیل این بیمارستان انجام شد، افزود: با کمک استاندار کرمان در یک سال قبل این پروژه ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیشرفت آن امروز با ۴۵ درصد رسیده است، اما هنوز برای ما قابل قبول نیست.

او با اشاره به اینکه به تازگی و با پیگیری‌های انجام شده و جلساتی که با خیرخواه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت داشتیم، پیمان جدیدی در سامانه بارگذاری شده است، بیان کرد: به‌زودی کار حصارکشی، محوطه‌سازی و تاسیسات این بیمارستان آغاز می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 81
  • امروز: 44
  • دیروز: 157
  • هفته: 1,445
  • ماه: 7,855
  • سال: 25,888