استاندار کرمان خبر داد. آمادگی اسکان ۱۰۰ هزار زائر سالگرد شهید سلیمانی در کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1394

استاندار کرمان خبر داد. آمادگی اسکان ۱۰۰ هزار زائر سالگرد شهید سلیمانی در کرمان

استاندار کرمان گفت: تمهیدات خوبی برای اسکان زائران شهید سلیمانی در کرمان اندیشیده شده است و آمادگی اسکان زائران تا ۱۰۰ هزار نفر در کرمان وجود دارد.

محمدمهدی فداکار با اشاره به اینکه در دهه مقاومت و در ایام سومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد‌حاج قاسم سلیمانی قرار داریم، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای میزبان شایسته از زائران مرقد مطهر سردار دل‌ها اندیشیده شده است.

او با بیان اینکه از مدت‌ها قبل ستاد استانی مکتب شهید سلیمانی و کمیته‌های ذیل این ستاد فعالیت خود را در استان کرمان آغاز کرده‌اند، گفت: برنامه‌ریزی مفصلی برای خدمت‌رسانی به زائران مرقد حاج قاسم در کرمان انجام شده است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه تمهیدات خوبی برای اسکان زائران در کرمان اندیشیده شده است و آمادگی اسکان زائران تا ۱۰۰ هزار نفر در کرمان وجود دارد، افزود: پیش‌بینی می‌شود که فردا و پس‌فردا اوج حضور زائران در کرمان را داشته باشیم.

او با بیان اینکه امسال نخستین سالی است که پس از کرونا گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم برگزار می‌شود و به همین دلیل برآورد دقیقی از تعداد زائرانی که به کرمان می‌آیند، نداشتیم، گفت: با این وجود تمام ظرفیت‌های استان پای کار آمده تا بهترین خدمات به زائران شهید سلیمانی ارائه شود.

فداکار با اشاره به اینکه زیرساخت‌های خوبی در کرمان فراهم شده و شهرداری کرمان هم خدمات خوبی ارائه کرده است، بیان کرد: عمده برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم در بخش ستاد‌های مردمی است.

او با بیان اینکه دهه مقاومت از هشتم تا هجدهم دی‌ماه در کرمان برگزار می‌شود و برنامه‌های رسمی مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان آغاز شده است، ادامه داد: در گلزار شهدای کرمان هر صبح و عصر برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه برنامه‌های سومین سالگرد شهادت حاج قاسم در مصلی بزرگ امام علی (ع) کرمان از فردا آغاز شده و تا هجدهم ادامه دارد، گفت: مراسم تنها در شهر کرمان نیست و در سراسر استان برنامه‌های محوری و شاخصی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه برنامه‌های این ایام تنها مختص به برگزاری مراسم نیست، افزود: برنامه‌هایی، چون آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، توزیع جهیزیه و حضور گروه‌های جهادی و پزشکی در مناطق محروم استان نیز در برنامه است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 20
  • امروز: 214
  • دیروز: 254
  • هفته: 1,891
  • ماه: 8,064
  • سال: 27,735