توضیح مسئولان درباره درهای بسته شرکت نفت در کهنوج: حجم مراجعه از پنج شهرستان جنوبی بالا است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1614

توضیح مسئولان درباره درهای بسته شرکت نفت در کهنوج: حجم مراجعه از پنج شهرستان جنوبی بالا است
انتشار مطلبی از انبوه مراجعان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در کهنوج که به چهار شهرستان دیگر نیز خدمات‌رسانی می‌کند درحالی خبرساز بوده که مدیران این نهاد بسته بودن درها به روی شهروندان را رد نمی‌کنند اما می‌گویند از طریق پنجره کارشان را انجام و در این زمینه توضیحاتی ارائه می‌دهند.
به گفته این مسئولان امور مربوط به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در پنج شهرستان جنوب کرمان در شهرستان کهنوج انجام می‌شود که این موضوع بیشتر مواقع موجب شلوغی و ازدحام می‌شود.
این شلوغی‌ گاهی به حدی می‌رسد که جمعیت زیادی اطراف ساختمان شرکت ملی پخش فرآورده‌های کهنوج جمع می‌شوند و کارکنان مدعی هستند مجبور به بستن در و ارائه خدمات از طریق پنجره می‌شوند زیرا داخل ساختمان گنجایش حجم مراجعان را ندارد.
این درحالی است که مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی می‌گویند بیشتر امور از طریق سامانه و به صورت سیستمی قابل انجام است اما بسیاری برای اطمینان بیشتر به شرکت رجوع می‌کنند.
هرچند مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمان می‌گوید بیشتر امور از طریق سامانه و غیرحضوری انجام می‌شود اما اگر فقط کارهای حضوری را هم در نظر بگیریم حضور مردم پنج شهرستان منوجان، رودبارجنوب، جازموریان، فاریاب و قلعه گنج می‌تواند موجب ازدحام شود.
بیشتر کارها سیستمی قابل انجام است
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان در این باره گفت: شاید نیاز به حضور نیمی از مراجعان در شرکت نباشد چرا که بسیاری از کارها به صورت سیستمی و سامانه یا از طریق کافی نت قابل انجام است.
هوشنگ غلامی افزود: برخی حتی بعد از ثبت نام از طریق سامانه باز هم به شرکت مراجعه می‌کنند و باتوجه به تعداد جمعیت مراجعه کننده امکان تجمع آنها در یک اتاق نیست و از پشت پنجره خدمات ارائه می‌شود.
او یادآور شد: به هر ترتیب باز هم در حال پیگیری و ریشه یابی مساله هستیم که اگر دلایل دیگری دارد مشخص و کمکی برای حل مشکل شود.
گفته می‌شود مسئولان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در کهنوج هم در یک راه حلی به زعم خودشان، تقسیم روزهای هفته برای ارائه خدمات به هر کدام از پنج شهرستان را مناسب دیده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 2
  • امروز: 129
  • دیروز: 240
  • هفته: 2,039
  • ماه: 7,677
  • سال: 25,241