مدیرکل پست کرمان: زوار اربعین دریافت گذرنامه را به روزهای پایانی موکول نکنند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1540

مدیرکل پست کرمان: زوار اربعین دریافت گذرنامه را به روزهای پایانی موکول نکنند

مدیرکل پست استان کرمان گفت: به‌منظور سفر مشتاقان اربعین حسینی از هم استانی‌ها در خواست می‌شود که ثبت‌نام گذرنامه خود را انجام دهند و این اقدام را به روزهای پایانی موکول نکنند.

مهدی جعفری در آستانه اربعین حسینی و افزایش سیل مشتاقان این سفر درخواست کرد که به‌منظور رفع ترافیک کاری و سهولت توزیع گذرنامه هرچه سریع‌تر نسبت به دریافت گذرنامه اقدام کنند.

او اظهار کرد: توزیع مرسوله گذرنامه نسبت به ماه‌های گذشته افزایش چندبرابری دارد و این روند سیر صعودی دارد.

مدیرکل پست استان کرمان گفت: با افزایش حجم مرسوله‌های پستی از جمله گذرنامه زائران اربعین حسینی کارکنان این اداره کل با اتمام ساعت کاری اقدام به پویش داوطلبانه “نذر خدمت” می‌کنند.

او ادامه داد: کارکنان این اداره کل تا پاسی از شب انجام‌وظیفه می‌کنند تا در راستای تسریع گذرنامه‌ها در این حرکت بزرگ سهمی داشته باشند.

جعفری بیان داشت: همچنین به‌منظور رفاه حال هم استانی‌های گرامی دفاتر پستی استان کرمان صرفاً برای تحویل گذرنامه تا ساعت (۱۷ قبل از اربعین حسینی) به‌صورت یکسره به فعالیت می‌پردازند و افراد ثبت‌نام‌کننده با سهولت می‌توانند پیگیر گذرنامه خود باشند و توزیع گذرنامه زوار اباعبدالله الحسین (ع) از اولویت کاری این اداره کل است.

او خاطرنشان کرد: هم استانی‌های گرامی به‌محض دریافت پیامک حاوی کد رهگیری گذرنامه به معنای وصول آن به مرکز استان نمی‌باشد و از مردم درخواست می‌کنیم که به ادارات پست مراجعه نکنند و منتظر تحویل گذرنامه به آدرس اعلامی خود باشند.

 

 دادستان کرمان طی روزهای گذشته از پست خواست که صدور گذرنامه و کارت سوخت زائران اربعین را تسهیل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 16
  • امروز: 13
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,923
  • ماه: 7,561
  • سال: 25,125