پوستر همایش بین‌المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت» در کرمان رونمایی شد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1693

پوستر همایش بین‌المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت» در کرمان رونمایی شد
پوستر همایش بین‌المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت» امروز (شنبه) با حضور استاندار کرمان، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و مسئولان اجرایی این همایش رونمایی شد.
استاندار کرمان در این آیین با اشاره به آغاز فرایند اجرایی همایش اربعین فرهنگ مقاومت، کار برای اهل‌بیت (ع) را توفیق دانست و گفت: ظرفیت‌های کامل این استان در اختیار است تا همایشی فاخر و در شأن سردار شهید جبهه مقاومت، سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی برگزار شود.
محمدمهدی فداکار، برنامه‌ریزی‌های همایش بین‌المللی اربعین و فرهنگ مقاومت به‌خصوص در بخش بین‌الملل را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: بیست و یکمین همایش بین‌المللی پیرغلامان حسینی نیز به میزبانی کرمان در حال برنامه‌ریزی است و در ایام قبل و بعد از ماه محرم، شاهد فضای معنوی و حسینی در این استان هستیم.
استاندار کرمان گفت: فرصتی بی‌بدیلی برای این استان فراهم شده و اشاعه فرهنگ اهل‌بیت (ع) برای کرمان نعمت خواهد شد.
پیش‌بینی حضور ۱۰۰ مهمان خارجی
رئیس همایش بین‌المللی اربعین و فرهنگ مقاومت به مشارکت و همکاری تمام دانشگاه‌های استان کرمان در برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: این همایش از بعد علمی به بحث اربعین و مقاومت می‌پردازد.
حجت‌الاسلام علی عارفی از پیش‌بینی حضور حدود ۱۰۰ مهمان خارجی در این همایش بین‌المللی خبر داد و افزود: مقاماتی از اندیشمندان، پژوهشگران و فرهیختگان کشورهای مختلف مهمان همایش بین‌المللی اربعین و فرهنگ مقاومت خواهند بود.
او تصریح کرد: در نشست‌های هماهنگی در سطح ملی و استانی، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت‌گرفته و به‌زودی نشست‌های منطقه‌ای نیز در این زمینه آغاز می‌شود.
همایش بین‌المللی اربعین و فرهنگ مقاومت، سوم و چهارم مهرماه امسال به میزبانی کرمان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این همایش تا ۳۱ مردادماه فرصت دارند مقالات خود را به دبیرخانه مربوطه در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان ارسال کنند.
اربعین و فرهنگ مقاومت، اربعین – حقوق و روابط بین‌الملل، اربعین و اقتصاد، اربعین- معنویت – اخلاق – سلامت، اربعین – فرهنگ – هنر- رسانه، اربعین و تمدن نوین اسلامی، اربعین و فرهنگ انتظار، هفت محور همایش بین‌المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت» است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 4
  • امروز: 3
  • دیروز: 182
  • هفته: 1,173
  • ماه: 4,343
  • سال: 35,550