سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان:۱۹۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سال گذشته در حساب دستگاه‌های اجرایی استان مانده است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1547

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان:۱۹۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سال گذشته در حساب دستگاه‌های اجرایی استان مانده است
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: یک هزار و ۹۱۱ میلیارد تومان، مانده اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای از سال گذشته در حساب دستگاه‌های اجرایی استان وجود دارد که تا پایان شهریورماه باید جذب شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدرضا وحیدی ظهر دیروز در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان که در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد با اشاره به اینکه 30 دستگاه اجرایی مشمول نظام بودجه استانی هستند، اظهار داشت: اعتبار هزینه‌ای ابلاغ شده برای این نهادها در سال جاری یک هزار و 778 میلیارد تومان بوده است.
وی با بیان اینکه تاکنون 38.7 درصد هزینه‌ای ابلاغ شده دستگاه اجرایی مشمول نظام بودجه استانی تخصیص یافته است، گفت: 5 هزار و 630 میلیارد تومانی از اعتبارات تملک دارایی نیز ابلاغ شده است.
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان، با اشاره به اینکه از اعتبارات استانی 9.2 درصد، نفت 6.1 درصد و ارزش افزوده مرتبط با ورزش حدود 10.5 درصد به استان ابلاغ شده، افزود: به طور متوسط در تمام منابع 5.6 درصد تخصیص داشتیم.
وی با بیان اینکه یک هزار و 911 میلیارد تومان، مانده اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای از سال گذشته در حساب دستگاه‌های اجرایی استان وجود دارد، ادامه داد: این اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای باید تا پایان شهریورماه جذب شود.
وحیدی با اشاره به اقدامات انجام شده در ارتباط با جذب اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای که از سال گذشته در حساب دستگاه‌های اجرایی استان مانده، گفت: برای اکثر این اعتبارات قرارداد منعقد شده و حدود 80 درصد آن به راحتی جذب می‌شود.
وی با اشاره به تدوین برنامه هفتم توسعه بیان کرد: تامین اجتماعی و توزیع عادلانه درآمد، مسکن، ترانزیت، شبکه ملی اطلاعات و اقتصاد دیجیتال و غیره از محورهای اصلی برنامه هفتم توسعه است که باید مد نظر قرار بگیرد.
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان، با بیان اینکه در قانون بودجه امسال وصول 48.5 هزار میلیارد تومان حقوق دولتی دیده شده، افزود: براساس وصولی چند ماه اخیر و اینکه توزیع استانی به شورای توسعه و برنامه‌ریزی سپرده شد، عددی که اخیراً به استان کرمان ابلاغ شده بسیار ناچیز بوده و قابل گفتن نیست و این در حالی است که به استان همجوار ما بیش از 45 میلیارد تومان ابلاغ شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 71
  • امروز: 157
  • دیروز: 177
  • هفته: 1,736
  • ماه: 7,990
  • سال: 25,844