باهدف صرف جویی در مصرف گاز طبیعی؛ بهینه‌سازی رایگان موتورخانه‌های گازی

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1558

باهدف صرف جویی در مصرف گاز طبیعی؛ بهینه‌سازی رایگان موتورخانه‌های گازی
سرپرست شرکت گاز استان کرمان گفت با نزدیک‌شدن به فصل سرد سال و باهدف صرف جویی در مصرف بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ واحد موتورخانه در استان کرمان بهینه‌سازی‌شده است.
سلیمانی؛ سرپرست شرکت گاز استان کرمان گفت بهینه‌سازی مشترکین دارای موتورخانه یکی از اولویت‌های شرکت گاز استان است که در این زمینه با بهینه‌سازی ۹۰ درصد واحدهای دارای موتورخانه در کشور در ردیف استان‌های پیشتاز هستیم
او با اشاره به اینکه بهینه‌سازی واحدهای موتورخانه‌ای به طور رایگان انجام می‌شود افزود: بیشترین درصد پیشرفت بهینه‌سازی موتورخانه‌ها مربوط به مشترکین مسکونی با ۵۰% بوده است که این درصد برای واحدهای آموزشی ۳۵%، مشترکین تجاری ۱۰% و واحدهای گردشگری ۵% است.
سرپرست شرکت گاز استان کرمان با اشاره به اینکه این طرح یکی از طرح‌های تأثیرگذار در مصرف بهینه گاز است، افزود: بهینه‌سازی موتورخانه‌ها سبب صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی شده تا آیندگان نیز بتوانند از این نعمت الهی بهره‌مند شوند و همچنین نتایج مثبتی را برای مشترکین از جمله کاهش هزینه را به دنبال دارد.
سلیمانی گفت: در بهینه‌سازی واحدهای دارای موتورخانه، عایق‌بندی موتورخانه‌ها، تنظیم دمای مشعل و نصب رسوب‌گیر به‌صورت رایگان انجام می‌شود که علاوه بر ایمن‌سازی موتورخانه‌ها زمینه صرفه‌جویی ۱۰ تا ۱۵ درصدی مصرف گاز طبیعی را به همراه دارد.
سرپرست شرکت گاز استان کرمان بیان کرد مشترکینی که تاکنون در این طرح ثبت‌نام نکرده و درخواست بهینه‌سازی موتورخانه نداده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران قسمت بهینه‌سازی موتورخانه (https://goc.nigc.ir) نسبت به انجام مراحل اولیه ثبت‌نام اقدام کنند تا از خدمات رایگان شرکت گاز استان بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 29
  • امروز: 195
  • دیروز: 194
  • هفته: 1,498
  • ماه: 7,951
  • سال: 26,370