مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان تأکید کرد؛ ثبت‌نام متقاضیان گاز مایع در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1601

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان تأکید کرد؛ ثبت‌نام متقاضیان گاز مایع در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان بر لزوم ثبت‌نام متقاضیان در سامانه دریافت فرآورده‌های نفتی (سدف) برای دریافت گاز مایع تأکید کرد.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان، سید باقر نورالدینی در این باره گفت: گاز مایع به قیمت یارانه‌ای در حال توزیع است، اما همه متقاضیانی که نیازمند دریافت گاز مایع برای مصارف خانگی و یا مشاغل خرد هستند باید با مراجعه به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR ثبت‌نام و از طریق این بستر الکترونیکی سوخت موردنیاز خود را دریافت کنند.
نورالدینی تأکید کرد: ماهیت شکل‌گیری سامانه سدف نیز که زیرساخت‌های آن در سال‌های گذشته آماده و تکمیل شده، همین امر بوده است تا متقاضیان واقعی گاز مایع را که به گاز شهری دسترسی ندارند، شناسایی کرده و سوخت یارانه‌ای از این طریق در اختیار این افراد قرار گیرد.
او افزود: برخی مصارف مربوط به کسب‌وکارهای خرد است که سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) متولی شناسایی این مشاغل است و باید احراز هویت آنها انجام شود و با تأیید سازمان صمت استان، گاز مایع در اختیار این مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.
مدیر منطقه کرمان با بیان اینکه حدود ۱۰ درصد نیاز گاز مایع استان مربوط به نیازهای غیریارانه‌ای است، گفت: تلاش ما این است شرایطی را فراهم سازیم تا آن را هم از طریق سامانه سدف توزیع کنیم.
سید باقر نورالدینی تأکید کرد: این شرکت تنها وظیفه توزیع گاز مایع را به عهده دارد و قیمت‌گذاری و نظارت بر نحوه توزیع به عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد تنظیم بازار است.
او تصریح کرد: هیچ کمبودی وجود ندارد و اولویت اصلی تأمین نیاز مردم است و به هر مقدار شرکت‌های توزیع‌کننده گاز مایع توزیع الکترونیکی داشته باشند، گاز مایع به آنها تحویل خواهد شد، اما باز هم تأکید می‌کنیم که توزیع تنها در بستر سامانه سدف انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 6
  • امروز: 209
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,444
  • ماه: 7,597
  • سال: 25,081