نماینده سیرجان و بردسیر: قطعی گاز باعث بروز مشکلات برای صنایع شده است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1434

نماینده سیرجان و بردسیر: قطعی گاز باعث بروز مشکلات برای صنایع شده است

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: قطعی گاز موجب بروز مسائل و مشکلات برای صنایع شده است و خواستار تامین گاز صنایع با توجه به گرم شدن هوا شد.

شهباز حسن پور در جلسه با وزیر نفت با اشاره به مشکلات معیشتی مردم در شهرستان‌های سیرجان و بردسیر، خواستار کمک مالی وزارت نفت به ادارات بهزیستی دو شهرستان جهت حمایت از افراد بی بضاعت شد.

نماینده سیرجان و بردسیر همچنین خواستار اقدام لازم در خصوص گازرسانی به روستاهای فاقد گاز در شهرستان‌های سیرجان و بردسیر شد.

حسن پور همچنین با اشاره به قطعی گاز صنایع بزرگ فولادی در سیرجان و بردسیر گفت: قطعی گاز موجب بروز مسائل و مشکلات برای صنایع شده است و خواستار تامین گاز صنایع به توجه به گرم شدن هوا شد.

او عنوان کرد: سیرجان به دلیل داشتن موقعیت خاص جغرافیایی که در محل کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار گرفته و همچنین وجود شرکت‌های بزرگ صنعتی، معدنی و حمل نقل، با مشکل کمبود سوخت و جایگاه‌های عرضه سوخت روبرو است.

نماینده سیرجان و بردسیر ادامه داد: این مشکل باعث ایجاد صف‌های طولانی کامیون‌ها در جایگاه‌ها شده است، درخواست داریم فاصله جایگاه ها از ۱۰ کیلومتر تقلیل پیدا کند و مشکل کامیون داران مرتفع شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :