عنوان مطلبرئیس‌کل دادگستری استان کرمان: مردم از کمبود بلیط هواپیما گلایه‌مند هستند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1603

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان: مردم از کمبود بلیط هواپیما گلایه‌مند هستند
رئیس‌کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی استان کرمان در راستای حفظ حقوق عامه از صنعت حمل‌ونقل هوایی استان حمایت می‌کند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم حمیدی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان ضمن تبریک روز جهانی هواپیمایی گفت: علی‌رغم همه توطئه‌ها و تلاش‌های دشمنان در ناامن‌سازی کشور، با هوشیاری نهادهای اطلاعاتی و امنیتی خوشبختانه طی چند سال گذشته شاهد کوچک‌ترین رخداد ناامنی در صنعت هواپیمایی کشور و استان کرمان نبوده و هیچ مورد هواپیماربایی نداشته‌ایم.
رئیس شورای قضایی استان کرمان اظهار کرد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر صنعت حمل‌ونقل هوایی فراگیر شده است و اقشار مختلف مردم از سفرهای هوایی استفاده می‌کنند؛ لذا ضرورت دارد به‌تناسب تقاضاهای موجود میزان پروازها و فروش بلیط‌ها افزایش یابند.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان یکی از گلایه‌مندی‌های به حق مردمی را کمبود تعداد بلیط هواپیما برشمرد و افزود: ضمن تشکر از مدیرکل فرودگاه‌های استان که تلاش زیادی در خصوص افزایش پروازهای استان دارند ضرورت دارد مسئولان مربوطه در خصوص افزایش پروازها و به‌تبع آن افزایش صندلی در ناوگان هوایی استان کرمان تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
او تصریح کرد: باید پای شرکت‌های مختلف هواپیمایی را به کرمان باز کنند و با شرکت‌های هواپیمایی مختلف قرارداد بسته شود.
حمیدی با اشاره به اینکه صنعت حمل‌ونقل هوایی و هوانوردی نقش بسزایی در توسعه هر جامعه و کشوری دارد، افزود: هرچه صنعت حمل‌ونقل هوایی پویاتر و فعال‌تر باشد شاهد رشد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بیشتری در آن جوامع هستیم و امروزه اکثر کشورهای دنیا بیشترین بهره را از این صنعت می‌برند .
او افزود: استان کرمان به‌عنوان بزرگ‌ترین پهنه هوانوردی کشور با دارابودن ۵ فرودگاه نقش و تأثیر بسزایی در صنعت حمل‌ونقل هوایی کشور را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 6
  • امروز: 102
  • دیروز: 207
  • هفته: 1,645
  • ماه: 8,186
  • سال: 28,384