سرانه ورزشی شهرستان عنبرآباد رضایت‌بخش نیست

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1627

سرانه ورزشی شهرستان عنبرآباد رضایت‌بخش نیست
فرماندار شهرستان عنبرآباد گفت: متأسفانه سرانه ورزشی فعلی شهرستان جوابگوی نیاز ورزشکاران نیست.
یزدان افشاری‌پور در نشست شورای ورزش بخش جبال بارز جنوبی سرانه استاندارد ورزشی به‌ازای هر ورزشکار را یک مترمربع عنوان کرد و افزود: سال گذشته سرانه ورزشی شهرستان ۲ برابر افزایش‌یافته که البته سرانه فعلی در شأن ورزشکاران شهرستان نیست.
او ابراز کرد: در شهرستان عنبرآباد ورزشکارانی داریم که می‌توانند در سطح کشور حرف برای گفتن داشته باشند، همان‌طور که تیم فوتبال ساحلی با مدیریت بسیار خوب موجب شد شهرستان عنبرآباد در سطح کشور بدرخشد.
افشاری‌پور با بیان اینکه احداث ۲۲ چمن مصنوعی در شهرستان تعریف شده است، اظهار کرد: باتوجه‌به شدت گرمای هوا در تابستان عمر مفید چمن مصنوعی با احتساب این که روی آن ورزش شود یا نشود، ۵ سال خواهد بود.
فرماندار عنبرآباد با بیان این که جامعه بانوان و آقایان در حوزه جغرافیایی ورزش شهرستان تقریباً برابری می‌کند، عنوان کرد: تقریباً استفاده بانوان از چمن‌های مصنوعی در روستاها صفر در صد است، زیرا در زمین روباز نمی‌توانند ورزش کنند.
او میزان اعتبار موردنیاز برای هریک از چمن‌های مصنوعی را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برآورد کرد و افزود: به دنبال زیرساختی در حوزه ورزشی هستیم که هم به نفع جامعه بانوان و هم مردان باشد و همچنین ماندگاری از طرح از ۵ سال به ۵۰ سال افزایش پیدا کند.
فرماندار عنبرآباد از احداث سالن‌های چندمنظوره در سطح شهرستان عنبرآباد خبر داد و گفت: این سالن‌ها جایگزین مناسبی برای چمن‌های مصنوعی هستند، گرچه شاید ظرف یک سال ساخته نشوند، اما می‌شود ظرف ۲ تا سه سال یک سالن ورزشی در روستا احداث کرد.
او اضافه کرد: علاوه بر این می‌توان با انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بین دو روستا سالن چندمنظوره احداث کرد که یکی از کارکردهای آن ورزش، برپایی مجالس عزا و شادی خواهد بود.
فرماندار عنبرآباد ابراز کرد: معتقدم اگر می‌خواهیم جامعه را نجات دهیم، باید آسیب‌های اجتماعی را به حداقل برسانیم و روحیه شادابی و نشاط را در جامعه تقویت کنیم، باید در حوزه ورزش سرمایه‌گذاری کنیم؛ بنابراین با این نگاه باید دست در دست هم دهیم و دستگاه‌های اجرایی هم به کمک متولیان ورزش بیایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 129
  • امروز: 34
  • دیروز: 137
  • هفته: 1,414
  • ماه: 7,813
  • سال: 26,015